ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : قزوین -شهرک صنعتی لیا -بلوار صنعتگران -نبش استاندارد ۳
  • درباره ما : شرکت فرآورده های غذایی زرینه طعم در سال ۲۰۰۷ تولید خود را به صورت تخصصی در زمینه تولید رب گوجه فرنگی آغاز نمود. در ابتدای کار با تولید رب گوجه فرنگی در بریکس ۳۸-۳۶ با رنگ ۲.۴ توانست رکورد تازه ای در حفظ لیکوپن گوجه فرنگی ایجاد نماید. در سال ۲۰۰۹ با ورود به عرصه تولید محصولات زیتون با فرمولاسیون های خاص همکاری خود را به صورت پرایوت لیبل در ایران آغاز نمود و با تولید ۱۲ فرمول انحصاری زیتون ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرآورده های غذایی زرینه طعم در سال ۲۰۰۷ تولید خود را به صورت تخصصی در زمینه تولید رب گوجه فرنگی آغاز نمود. در ابتدای کار با تولید رب گوجه فرنگی در بریکس ۳۸-۳۶ با رنگ ۲.۴ توانست رکورد تازه ای در حفظ لیکوپن گوجه فرنگی ایجاد نماید. در سال ۲۰۰۹ با ورود به عرصه تولید محصولات زیتون با فرمولاسیون های خاص همکاری خود را به صورت پرایوت لیبل در ایران آغاز نمود و با تولید ۱۲ فرمول انحصاری زیتون های طعم دار وارد بازارهای جهانی گردید.

    اخذ گواهی های HACCP, iso ۹۰۰۱, iso ۲۲۰۰۰ از موسسه QAL انگلستان نشان از تولید محصولات در سطح استاندارد های جهانی است. در سال ۲۰۱۶ این شرکت به عنوان تخصصی ترین شرکت فرمولاسیون و تولید کننده محصولات و ترشیجات زیتون، استاندارد ملی مربوط به این محصولات را تدوین نمودو به نام خود به ثبت رساند که درحال حاضر رعایت این استاندارد برای تمامی تولیدکنندگان ایرانی اجباری می باشد. از محصولات دیگر این شرکت میتوان به رب انار خالص اشاره نمود که از تغلیظ آب انار تا بریکس ۷۵-۷۰ بدست می آید. خصیصه بارز این محصول نداشتن شکر و یا نمک افزوده است.

    مفتخریم که تمامی محصولات این شرکت را بدون استفاده از هرگونه مواد نگهدانده و افزودنی تولید نموده و این محصولات با استفاده از باکیفیت ترین محصولات کشاورزی به صورت کاملا طبیعی و خالص تولید میگردند. دیگر محصولات این شرکت شامل انواع زیتون بامغز میوه جات مختلف، عسل، سیر، سرکه، آبلیمو، خیارشور و انواع سس های غذایی می باشد. محل استقرار این شرکت در استان قزوین بوده که به کشت با کیفیت ترین گوجه فرنگی های ایران مشهور است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
عسل طبیعی
رب گوجه فرنگی 800 گرمی
زیتون سبز اسلایس شده 660 گرمی
خیارشور 660 گرمی
سس گوجه فرنگی تند
سرکه سفید 500 میلی لیتری
رب گوجه فرنگی 710 گرمی
رب گوجه فرنگی 270 گرمی
رب گوجه فرنگی17 کیلوگرمی
رب گوجه فرنگی 4.5 کیلوگرمی
رب انار 280 گرمی
زیتون سبز با مغز فلفل دلمه ای660 گرمی
زیتون با مغز بادام 660 گرمی
زیتون سبز باهسته 17 کیلوگرمی
زیتون سبز بدون هسته 660 گرمی
زیتون سبز باهسته 660 گرمی
خیارشور 17 کیلوگرمی
خیارشور 4.5 کیلوگرمی
سس گوجه فرنگی معمولی
عسل طبیعی
سرکه سفید دهانه گشاد
سرکه انار 500 میلی لیتری
سرکه سیب 500 میلی لیتری
سرکه سفید خمره ای
سرکه قرمز 500 میلی لیتری
سرکه قرمز دهانه گشاد
سرکه قرمز خمره ای
سرکه قرمز خمره ای
ترشی لیته 660 گرمی
ترشی مخلوط 660 گرمی
ترشی فلفل هالوپینو 330 گرمی
ترشی مخلوط زیتون 660 گرمی
ترشی بندری 660 گرمی
ترشی فلفل سوزنی 660 گرمی
کشک 480 گرمی
کشک 240 گرمی
آبلیمو طبیعی 410 گرمی