ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- میدان توحید -خیابان طوسی -پلاک ۶۳ -طبقه ۴ -واحد ۱۵
  • درباره ما : شركت توليدي عسل گل آگين با ۳۰ سال سابقه در عرصه آماده سازي و بسته بندي عسل توانسته است جايگاه والايي در صنعت مواد غذايي كسب كند .موسس اين شركت آقاي علي رهبر ميباشد كه در اوايل تاسيس خود با تحقيقات گسترده توانست روشي را ابداع كند كه عسل رس نكند (شكرك نزند).كارخانه عسل گل آگين واقع در كيلومتر ۱۷ جاده مخصوص تهران-كرج مي باشد و بالغ بر ۱۰ مخزن آماده سازي عسل هر كدام به ظرفيت ۳۰۰ كيلو را دارا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت توليدي عسل گل آگين با ۳۰ سال سابقه در عرصه آماده سازي و بسته بندي عسل توانسته است جايگاه والايي در صنعت مواد غذايي كسب كند .موسس اين شركت آقاي علي رهبر ميباشد كه در اوايل تاسيس خود با تحقيقات گسترده توانست روشي را ابداع كند كه عسل رس نكند (شكرك نزند).
    كارخانه عسل گل آگين واقع در كيلومتر ۱۷ جاده مخصوص تهران-كرج مي باشد و بالغ بر ۱۰ مخزن آماده سازي عسل هر كدام به ظرفيت ۳۰۰ كيلو را داراست و فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگي از جمله اتكا، شهروند و سپه و سوپر ماركت ها و لبنيات سراسر استان را پوشش ميدهد.
    كارخانه عسل گل آگين داراي آزمايشگاه مجهز بوده كه تمام مواد اين آزمايشگاه از آلمان وارد ميشود و مورد تائيد اداره نظارت بر مواد غذايي و اداره استاندارد ملي ميباشد و جزو آزمايشگاههاي مرجع ميباشد. در اين آزمايشگاه نمونه اي از عسل را از لحاظ ساكارز و دياستاز و رنگ و غلظت و عطر و طعم مورد بررسي قرار ميدهند .
    كارخانه عسل گل آگين با استفاده از تكنولوژي روز دنيا توانسته است ميزان اسيديته عسل را پائين آورده و مانع رسوب كردن (شكرك) عسل در شيشه ها شود.
    برند عسل گل آگين در جهان از نظر كيفيت شناخته شده است و توانسته است در سال ۲۰۰۲ميلادي جايزه خورشيد طلايي را از كشور مکزیکو سیتی كسب كند. در چند سال گذشته نيز صادرات به آفريقاي جنوبي و عراق را نيز در كارنامه خود دارد.
    عسل هاي توليدي اين مجموعه در اوزان هاي ۲۵۰گرمي،۳۰۰گرمي،۴۰۰ گرمي بلند و گرد،۹۰۰ گرمي موم دار و بدون موم ،۱۴۰۰گرمي بدون موم و هم چنين ۹۰۰ گرمي دارويي و مخصوص ميباشد كه در كليه فروشگاههاي فوق الذكر قابل دسترسي ميباشد.
    عسل هاي خريداري شده اين توليدي از منطقه آذربايجان غربي و كردستان ميباشد كه داراي كيفيتي بي نظير در مقابل عسل هاي سراسر كشور است . عسل هاي وارد شده در كارخانه در مرحله اول از هر حلب مورد آزمايش قرار ميگيرند و در صورت جواب مثبت آزمايش مورد استفاده قرار ميگيرد. اگر ميزان ساكارز(قند طبيعي) عسل بالا باشد نشان دهنده نامرغوبي عسل است و مرجوع خواهد شدو همچنين ميزان دياستاز آن بايد مثبت باشد اگر منفي باشد عسل تقلبي بوده و مرجوع خواهد شد. در مرحله دوم كارگران حلب هاي عسل را در مخزن خالي ميكنند و اين مخزن ها توري دارد كه باعث ميشود ناخالصي عسل از قبيل زنبور ، موم ،گرده گل و... را بگيرد و عسل خالص در مخزن باقي بماند و بعد از گذشت ۴۸ ساعت كارگران آنها را در شيشه ريخته و ليبل ميزنند و در دستگاه شيرينگ قرار ميدهند.
    مشتريان عسل گل آگين ازسالهاي دور با اين برند آشنا هستند و از اين برند مصرف ميكنند زيرا اين برند امتحان خود را پس داده است و از رقيبان اصلي اين برند ميتوان عسل شكلي را نام برد. عسل هاي متفرقه زيادي در سراسر كشور وجود دارند كه چون كيفيت بالايي ندارند مورد توجه قرار نميگيرند.
    عسل از قرن ها پیش هم به عنوان غذا و هم به عنوان دارو مورد استفاده بشر قرار میگرفته. پرورش زنبور عسل به منظور تهیه عسل، برمی گردد به ۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح. برای مدت ها عسل به عنوان یک ماده خوراکی مقدس و نادر شناخته می شده. در زمان باستان از عسل بیشتر در مراسم مذهبی به عنوان ماده ای برای تکریم خدایان استفاده می شده. همچنین از عسل برای مومیایی کردن مردگان نیز بهره می جستند. از این گذشته به عنوان دارو و وسیله ای برای آراستن و زیبایی نیز به کار می رفته. در تاریخ اینطور آمده که برای مدت ها، تنها خانواده های ثروتمند، توان استفاده از عسل را داشتند چرا که این ماده آنقدر گران بوده که تنها خانواده های ثروتمند قدرت خرید آنرا پیدا می کردند.
    پرستیژ عسل برای قرن ها ادامه داشت تا زمانیکه طرز تهیه شکر تصویه شده از چغندر قند و نیشکرکشف شد. از آنجایی که تولید شکر در مقادیر انبوه، گسترش پیدا کرد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار بود، توانست جای خود را در میان مردم باز کند. به مجرد جلب توجه مدرم به شکر، عسل در مصارف آشپزی جای خود را به شکر داد. هر چند عسل هنوز هم به عنوان یک ماده شیرین کننده شناخته می شود، اما بیشتر برای مصارف دارویی و شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد.
    عسل یک شیرین کنده چسبناک است که به طور طبیعی توسط زنبورها برای تغذیه شخصی شان استفاده درست می شود. تهیه عسل از چرخش زنبورها به دور گل ها شروع می شود. آنها در همین حال شهد گل ها را در دهان خود جمع می کنند. شهد گل ها با آنزیم مخصوصی که در بزاق دهان زنبور وجود دارد، ترکیب شده و. طی یک فرایند شیمیایی، تبدیل به عسل می شود . زنبورها، عسل را به داخل کندو می برند و آنرا درون حفره ها و دیواره های هر شبکه از کندو ذخیره می کنند. ارتعاشی که از بال زدن های آنها ایجاد می شود،کارتهویه را انجام داده و موجب می شود رطوبت بیش از اندازه آن از بین رفته و آماده مصرف گردد.
    عسل در محدوده رنگ ها متفاوتی از جمله سفید، کهربایی، قرمز، قهوه ای و تقریباً سیاه درست می شود. طعم و حالت آن به شهد گل هایی که عسل از آن تهیه میشود، بستگی دارد. بیشتر زنبورها عسل را از شهد گل هایی نظیر شبدر، یونجه، خلنگ، و اقاقیا درست می کنند، اما می توان گفت که عسل از گل های متفاوت از جمله سنبل و آویشن نیز می تواند گرفته شود.

    بستن
گواهی نامه ها
تقدیر نامه مرکز آموزش و پژوهش متخصصین ایران
برنده جایزه خورشید طلایی سال 2002 از مکزیکو سیتی
نشان عالی مدیر شایسته ملی