ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : استان البرز-شهرک صنعتی نظرآباد-خیابان کاج-قطعه ۱۳۵
  • درباره ما : این شرکت از سال ۹۴ با هدف تولید آب میوه و فرآورده هــای میــوه ای فـعالـیت خود را آغاز کرده اســت.مـــا خواستیـم با بهبــود رونـد تولید آب میـوه شادابی را یه ارمغان آوریم و این خواستن را به توانستن مبدل کردیم. شرکـت سنــوس سبز ایرانیـــان محــصــولات شنتی با همــکاری متخــصصـان و صــاحب نامان مهنـدسی غــذایی توانستـــه محــصـولی با کیفیت و قابـل مقایسه تولید و روانه‌ بازار کند.هدف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت از سال ۹۴ با هدف تولید آب میوه و فرآورده هــای میــوه ای فـعالـیت خود را آغاز کرده اســت.مـــا خواستیـم با بهبــود رونـد تولید آب میـوه شادابی را یه ارمغان آوریم و این خواستن را به توانستن مبدل کردیم.

    شرکـت سنــوس سبز ایرانیـــان محــصــولات شنتی با همــکاری متخــصصـان و صــاحب نامان مهنـدسی غــذایی توانستـــه محــصـولی با کیفیت و قابـل مقایسه تولید و روانه‌ بازار کند.هدف ما جـلب رضایت مصـرف کننـدگان می باشـد و هر روز تلاش مستـمر بر رضـایت بیش از پیش مشتریان و مصرف کنندگان میکنیم .


    شرکت سنــوس سبز ایرانیان محصولات شنتی طبـق آخریــن استانـدارد های تولید و قوانین بهداشتی پا به عرصه تولیــد محصـولی با کیفیت در عین حال بـسیار خوش طعم گذاشته و هدف را بر این مبنی گذاشته تا پا بر عرصــه بین المللــی گذاشتـه و نامی از نام های تولید کننـدهای آب میــوه در سـطح جهانی بشود.
    روند تولیــد آب میــوه و فرآورده هــای میوه ای شرکت سـنــوس سبـز ایـرانیـان محـصـولات شنتـی با اصـول بهداشتـی مطابقـت داشتــه و خروجـی ما محصـولی بهداشتی و مقوی می باشد.


    شرکت سنوس سبز ایرانیان با پیروی از دستورات‌مقام معظم رهبری مبنی بر تولید‌ملی توانسته قدرت تولید را به رخ هم عرصه های جهانی بکشد و این افتخار ماست.

    بستن
محصولات
آبلیمو سنوس سبز ایرانیان
آبمیوه آلبالو شنتی
آبمیوه پرتقال شنتی
آبمیوه انبه شنتی
آبمیوه هلو شنتی
آبمیوه سیب موز
آبمیوه انار شنتی