ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : مرکزی - شهرستان خمین - میدان قدس
  • درباره ما : مجموعه عسل سالار خمین در سال ۱۳۴۰ با مدیریت حاج روح ا … غلامی با هدف تولید و بسته بندی عسل در شهرستان خمین با ۱۴ کلنی شروع به کار کرد . از همان ابتدا کار ، افقی برای گسترش واحد تولیدی و همچنین اشتغالزایی بیشتر جهت تولید و پخشمحصولاتی با کیفیت ، پیش روی مجموعه قرار گرفت . با عنایت پروردگار و تلاش بی وقفه مدیران وقت . پس از گذشت ۵ دهه این مجموعه به این مهم دست یافت . در طول نیم قرن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه عسل سالار خمین در سال ۱۳۴۰ با مدیریت حاج روح ا … غلامی با هدف تولید و بسته بندی عسل در شهرستان خمین با ۱۴ کلنی شروع به کار کرد . از همان ابتدا کار ، افقی برای گسترش واحد تولیدی و همچنین اشتغالزایی بیشتر جهت تولید و پخشمحصولاتی با کیفیت ، پیش روی مجموعه قرار گرفت . با عنایت پروردگار و تلاش بی وقفه مدیران وقت . پس از گذشت ۵ دهه این مجموعه به این مهم دست یافت .

    در طول نیم قرن گذشت جهت تولید محصولاتی با کیفیت برای عرضه در سراسر کشور و حتی صادرات آن به بازارهای جهانی ، این شرکت خود رامجاب به دریافت گواهینامه های بهداشتی ، تولیدی و استاندارد های داخلی و بین المللی نموده است . داشتن واحد تولیدی در متراژ ۱۰ هزار متر مربع با امکانات و تجهیزاتی کاملاً به روز در صنعت بسته بندی و همچنین اشتغال مستقیم ۵۰ نفر در این مجموعه با تولیدی بالغ بر ۴ الی ۶ تن عسل بسته بندی شده در روز ، عسل سالار خمین را یکی از متمایز ترین و برترین واحد های بسته بندی عسل در کشور نموده است .

    بستن
محصولات
ژل رویال 20 گرمی(ارسال فقط تهران)
ژل رویال 30 گرم(ارسال فقط تهران)
عسل آویشن زول 1کیلویی
عسل آویشن زول نیم کیلویی
عسل آویشن نیم کیلویی
عسل آویشن یک کیلویی
عسل چهل گیاه نیم کیلویی
عسل چهل گیاه یک کیلویی
عسل مریم گلی یک کیلویی
عصاره بره موم عسل(220گرم)