ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : اهواز -ف سه راه خرمشهر - ابتدای جاده اندیمشک - شرکت سهامی تولیدی آرد جنوب
  • درباره ما : شرکت آرد جنوب با نیم قرن سابقه درخشان در تولید انواع آرد در سال ۱۳۴۸ با اخذ پروانه تأسيس توليد ۶۰ تن آرد در ۲۴ ساعت از اداره كل صنايع و معادن استان خوزستان ، تأسیس و عمليات ساختماني در زميني به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در اول جاده اهواز انديمشك در سال ۱۳۴۹ شروع گرديد و در سال ۱۳۵۰ پايان گرفت . شروع عمليات نصب ماشين آلات از ماههاي پاياني سال ۱۳۵۰ شروع و در نيمه اول مرداد ماه ۱۳۵۱ پايان يافت د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آرد جنوب با نیم قرن سابقه درخشان در تولید انواع آرد در سال ۱۳۴۸ با اخذ پروانه تأسيس توليد ۶۰ تن آرد در ۲۴ ساعت از اداره كل صنايع و معادن استان خوزستان ، تأسیس و عمليات ساختماني در زميني به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در اول جاده اهواز انديمشك در سال ۱۳۴۹ شروع گرديد و در سال ۱۳۵۰ پايان گرفت . شروع عمليات نصب ماشين آلات از ماههاي پاياني سال ۱۳۵۰ شروع و در نيمه اول مرداد ماه ۱۳۵۱ پايان يافت در سال ۱۳۵۱ به بهره برداری رسید .

    باراه اندازي كارخانه در نيمه دوم مرداد ماه ۱۳۵۱ ظرفيت توليدي آن به مصرف سالانه ۲۰۰۰۰ تن گندم رسيد . با توجه به رشد مصرف و بالا بودن كيفيت توليدي انواع آرد اين واحد ، در سال ۱۳۵۴ اقدام به اجراي طرح توسعه واحد دوم گرديد . واحد دوم در نيمه اول سال ۱۳۵۸ با ظرفيت ۲۲۰ تن آرد به بهره برداري رسيد كه با اجراي طرح بهينه سازي و اصلاح ظرفيت در سال ۱۳۷۱ ظرفيت توليدي اين شركت به ۵۴۰ تن انواع آرد در ۲۴ ساعت و يا ۱۶۲۰۰۰ تن در سال رسيد .
    سپس در سال ۱۳۷۹ طرح توسعه سيلوهاي گندم خشك با استفاده از دستگاههاي الكترونيك اختلاط گندم به ظرفيت هفت هزار تن به انجام رسيد همچنين نصب دستگاههاي غني سازي آرد با آهن و اسيد فوليك و افزوني هاي مجاز در سال ۱۳۸۴ انجام گرفت. توان تولید این واحد صنعتی پس از اجراء پروژه های توسعه در طول این سالها توسط ۲ خط تولید از ۶۰ تن در شبانه روز به ۵۴۰ تن انواع آرد در شبانه روز و همچنین ظرفیت ذخیره سازی گندم به میزان ۵۰،۰۰۰ تن افزایش یافته است .

    پروژه ساخت سیلوهای جدید آرد که در سال ۱۳۸۹ آغاز گردید که در سال ۱۳۹۲ با بهره برداری از این طرح ظرفیت ذخیره سازی آرد از ۵۰۰ تن به ۲۰۰۰ تن رسید. همچنین با تصویب هیئت مدیره این شرکت پروژه توسعه سیلوهای سبوس در سال ۱۳۹۱ آغاز گردیده و پروژه احداث واحد سوم این شرکت در دست اجرا می باشد که این روند رو به رشد ، جایگاه این شرکت را به بزرگترین واحد تولید کننده آرد در استان خوزستان رسانیده است .

    توليدات اين واحد شامل آرد سبوسگرفته مخصوص نانوائي ، آرد ستاره ويژه نان فانتزي ، آرد نول مخصوص قنادان و آرد ويژه ماكاروني مي باشد .

    بستن
محصولات
آرد خبازی
آرد سمولینا
آرد نول
آرد ستاره