ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر- پلاک ۱۷۰۹ -ساختمان سحر
  • درباره ما : مجموعه نان سحر فعالیت خود را از سال ۱۳۵۰ آغاز نموده و از همان سال ضمن برقراری ارتباط با کمپانی های معظم بین المللی تولید کننده نان در کشورهای اروپایی، گامی بلند در راستای ارتقا سطح کیفی، ایجاد تنوع و کاهش ضایعات نانهای حجیم و نیمه حجیم برداشته است.شرکت نان سحر به عنوان یکی از ماهرترین و فنی ترین واحدهای تولید نان در سطح کشور مطرح بوده و با بهره گیری از پرسنل کارآزموده تجربی در مجاورت کار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه نان سحر فعالیت خود را از سال ۱۳۵۰ آغاز نموده و از همان سال ضمن برقراری ارتباط با کمپانی های معظم بین المللی تولید کننده نان در کشورهای اروپایی، گامی بلند در راستای ارتقا سطح کیفی، ایجاد تنوع و کاهش ضایعات نانهای حجیم و نیمه حجیم برداشته است.
    شرکت نان سحر به عنوان یکی از ماهرترین و فنی ترین واحدهای تولید نان در سطح کشور مطرح بوده و با بهره گیری از پرسنل کارآزموده تجربی در مجاورت کارشناسان فنی و ورزیده صنایع غلات به تولید انواع نانهای حجیم و نیمه حجیم با کیفیتی بسیار مطلوب و ماکول مبادرت نموده و ضمن ارائه الگوهای نوین انواع نان همواره در جهت ارائه روشهای مطلوب تولید نان به متقاضیان و کاربران اقدام نموده است. به طوری که با ایجاد و احداث مرکز آموزش و تحقیقات تولید نان، ارائه آموزشهای آکادمیک و کاربری به منظور ارتقا مهارت کارگران بخش تولید نان را عملی ساخته است.
    شایان ذکر است که علاوه بر تولید انواع نانهای حجیم، تولید انواع نانهای رژیمی بر معیارهای علمی و تغذیه ای از مجموعه فعالیتهای این واحد تولیدی بوده که تولید و عرضه انواع نانهای با فیبر بالا، نانهای رزیمی برای بیماران دیابتی و سلیاکی و کسانیکه از فشار خون رنج می برند از شاخص ترین آن میباشد.

    بستن
گواهی نامه ها
ISO 9001:2015
Codex Alimentarius Commission
DIN EN ISO 22000:2005
ISO 9001:2015 - NACI
محصولات
نیم باگت
همبرگر فرانسوی
مینی سحر برگر
هات داگ
تست رویال حاوی سبوس
نان جو
پیراشکی
کرواسان
نان پروبیوتیک ( بیونان )
زمل
چارکی
سوپی
ساندویچی فرانسوی
نیم تخت
بروتچن
کیک صبحانه
شیرمال
کیک کشمشی
چاودار لقمه
نان جو
سوویتال
روگن
پیراشکی
سوخاری شیرین
نان قندی نرم
شیرمال گیسو
شیرمال سحر
تست رویال
تست حاوی چاودار
تست سفید
لامینار
گاتا
نان پروبیوتیک ( بیونان )