ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
صنایع غذایی و بسته بندی خزر خوشه
  • تعداد بازدید : ۱۴۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : مازندران- امیرکلا
  • درباره ما : صنایع غذایی و بسته بندی خزر خوشه (قدس سابق)، با تلاش و همیاری کارشناسان متخصص در خطه سرسبز مازندران، در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع احداث شده با هدف عرضه هر چه بهتر فرآورده‌های آردی به هموطنان عزیز در سال ۱۳۶۳ به بهره‌برداری رسید. این شرکت با شعار برتری در تکنولوژی، افزایش کیفیت در تولید و اطمینان در مصرف، وارد عرصه تولید گردید و صنعت آرد برنج و نخودچی در ایران را بنیان نهاد و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع غذایی و بسته بندی خزر خوشه (قدس سابق)، با تلاش و همیاری کارشناسان متخصص در خطه سرسبز مازندران، در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع احداث شده با هدف عرضه هر چه بهتر فرآورده‌های آردی به هموطنان عزیز در سال ۱۳۶۳ به بهره‌برداری رسید. این شرکت با شعار برتری در تکنولوژی، افزایش کیفیت در تولید و اطمینان در مصرف، وارد عرصه تولید گردید و صنعت آرد برنج و نخودچی در ایران را بنیان نهاد و هم اکنون مجهز به واحد R&D، کنترل کیفیت و آزمایشگاه می‌باشد.
    ماموریت خزرخوشه

    محصولات این شرکت، توسط مجهزترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات به روز دنیا تولید و طی فرآیندهای کاملاً بهداشتی، بسته‌بندی و به طور مستمر توسط آزمایشگاه‌های مجهز کنترل می گردد.

    محصولات این شرکت شامل: انواع آرد برنج ، انواع آرد نخودچی، آرد نول قنادی، آرد جو، آرد ذرت، آرد سوخاری و ادویه جات (دارچین ، زنجبیل ، فلفل سیاه ، زردچوبه) می باشد که در آینده ای نزدیک خط تولید و بسته بندی آرد گندم کامل و نشاسته ذرت نیز راه اندازی شده و به بهره برداری خواهد رسید.
    دورنمای خزرخوشه

    کسب نشان مدیریت ایمنی و سلامت مواد غذایی و مدیریت کیفیت نمایانگر داشتن اهدافی پویا برای رسیدن به بالاترین درجه کیفیت در محصولات می‌باشد مدیریت صنایع غذایی و بسته بندی خزر خوشه ، با باور این دو شعار که "کیفیت مسیر ماست نه مقصد ما" و "همواره حق با مشتری است"، اهداف خود را بر جلب رضایت مشتری با ایجاد کیفیت مطلوب قرار داده است .

    برای این منظور اهداف زیر مد نظر می باشد :

    ۱. عرضه محصولات با کیفیت بالا و قابل رقابت در بازار های داخلی و خارجی

    ۲. حفظ کیفیت محصولات

    ۳. نظر خواهی مستمر از مشتریان برای بهبود تولید محصول

    ۴. پیاده سازی و حفظ سیستم مدیریت کیفیت

    بستن
محصولات
آرد نخودچی سوپر
آرد نخودچی ممتاز
آرد نخودچی دو آتشه
آرد نخودچی درجه 1
آرد ذرت 40 کیلویی
آرد ذرت 25 کیلویی
آرد برنج درجه 1
آرد برنج ممتاز
آرد برنج سوپر
آرد سوخاری 10 کیلویی
آرد گندم 40 کیلویی
آرد گندم 20 کیلویی
آرد گندم 40 کیلویی
آرد گندم 20 کیلویی
زنجبیل
فلفل سیاه
زردچوبه
دارچین