ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/Liona771
  • آدرس : کیلومتر ۵ شاهراه زاهدان مشهد-مجتمع کارخانه جات آرد-کارخانه آرد لیونا
  • درباره ما : شرکت تولیدی آرد لیونا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در کیلومتر ۵ شاهراه اصلی زاهدان-مشهد در سال ۱۳۷۰ با کسب تجربه ۱۰ ساله در این حوزه با نگاه محرومیت زدایی و اشتغال و ارائه محصولات با کیفیت و در دسترس به عنوان ماده اصلی قوت غالب این حوزه جغرافیایی کشور با پشتوانه و تجارب مرحوم حاج غلامرضا شهرکی و همت و همبستگی فرزندان ایشان تاسیس گردیده است. انتخاب نام و برند کاملا مرتبط و تخصصی از فر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی آرد لیونا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در کیلومتر ۵ شاهراه اصلی زاهدان-مشهد در سال ۱۳۷۰ با کسب تجربه ۱۰ ساله در این حوزه با نگاه محرومیت زدایی و اشتغال و ارائه محصولات با کیفیت و در دسترس به عنوان ماده اصلی قوت غالب این حوزه جغرافیایی کشور با پشتوانه و تجارب مرحوم حاج غلامرضا شهرکی و همت و همبستگی فرزندان ایشان تاسیس گردیده است. انتخاب نام و برند کاملا مرتبط و تخصصی از فرهنگ غنی پارسی برگ برنده این شرکت میباشد :

    لیونا = آسیابان و البته تابان و درخشنده

    این شرکت با توانمندی تولید و فرآوری کلیه مشتقات گندم با به کارگیری بیش از ۵۰ نیروی کار به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر غیر مستقیم در حد توان سعی نموده وظیفه ملی خود را به انجام برساند.

    استقرار سیستم های مدیریتی با هدف بهبود کیفیت و سلامت محصول، ارتقای سطح رضایت مشتریان، حفظ اموال و سرمایه های شرکت و تبعیت از کلیه الزامات قانونی و مرتبط و نیز اجرا، نگهداری و پایش و بهبود خدمات از اهداف استراتژیک آرد لیونا می باشد.

    احداث و بهره برداری ۵ واحد مشابه در پایتخت و دیگر شهر های برخوردار کشور توسط موسسین این مجموعه با عنوان شرکت های : آدران آرد آراد (استان تهران)، شرکت آرد واحد تهران (استان البرز)، شرکت آرد خورشید دانه (استان البرز)، شرکت آرد کیمیا چناران و شرکت آرد پارسان طوس (استان خراسان رضوی) و نیز حداقل ۱۰ کارخانه دیگر توسط وابستگان موسسین آرد لیونا (فامیل شهرکی) لوح زرینی است از عملکرد صحیح، اصولی و دور از هرگونه تخطی از سوی این مجموعه و سابر شرکت های مذکور در طی ۳۰ سال تلاش در حوزه ی آرد کشور که همواره به عنوان استراتژیک ترین کالای کشور، بخش خصوصی دوشادوش بخش دولتی به عنوان بازویی توان مند نقش آفرین بوده است.

    بستن