ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت
  • تعداد بازدید : ۱۰۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-یوسف آباد-خیابان جهان آرا-خیابان شهید شریفی (سی و یکم)- پلاک ٢٥
  • درباره ما : با توجه به رشد سریع صنایع مختلف در دهه شصت شرکت الوان ثابت بعنوان یک شرکت تولید کننده رنگ و مواد شیمیایی با بودجه ای معادل ۵.۵ میلیارد تومان و یک میلیون دلار ارزی طرح ریزی شد اما بدلایل مختلفی تا اوایل دهه هفتاد رشد کندی داشت وسپس پروژه الوان ثابت با رشد سریعی اجرا شد و در نهایت در اوایل سال ۷۵ به بهره برداری رسید. شرکت الوان ثابت در سال ۱۳۶۱ در ۴۵ کیلومتری شهرستان همدان در جاده همدان & ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با توجه به رشد سریع صنایع مختلف در دهه شصت شرکت الوان ثابت بعنوان یک شرکت تولید کننده رنگ و مواد شیمیایی با بودجه ای معادل ۵.۵ میلیارد تومان و یک میلیون دلار ارزی طرح ریزی شد اما بدلایل مختلفی تا اوایل دهه هفتاد رشد کندی داشت وسپس پروژه الوان ثابت با رشد سریعی اجرا شد و در نهایت در اوایل سال ۷۵ به بهره برداری رسید.

    شرکت الوان ثابت در سال ۱۳۶۱ در ۴۵ کیلومتری شهرستان همدان در جاده همدان – قزوین بعنوان بزرگترین تولید کننده رنگ و مواد شیمیایی در خاورمیانه با هدف پوشش صنایع نساجی و چرم تاسیس شد و در چهار گروه رنگهای نساجی اسیدی، مستقیم، راکتیو و پیگمنت در سال ۷۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۴ هکتار با زیر بنایی معادل ۲۵۰۰۰ متر مربع احداث گردید. ظرفیت تولید اولیه شرکت معادل ۴۰۰۰ تن از انواع رنگ های نساجی چرم و مواد کمکی نساجی بود. در حال حاضر شرکت الوان ثابت

    سالانه بیش از ١٠٠ نوع از رنگهای اسیدی دیسپرس،مستقیم ، ری اکتیو، خمیر پیگمنت، دیسپرس/مستقیم و نیز مواد تعاونی نساجی را برای مشتریان بی‌شمار خود در سراسر کشورو برخی کشورهای همسایه تامین می‌نماید .

    درسال ٨٣ اقدام به ارتقاء دانش فنی تولید و جذب کارشناسان کارآزموده نموده و کیفیت محصولات را تا سطح استانداردهای بین المللی ارتقاء داد.

    واحد R&D شرکت همگام با توسعه محصولات شرکت نقش فوق العاده ای در توسعه آن داشته و همگام با دانش روز جهانی در توسعه کمی و کیفی محصولات شرکت نقش مؤثری داشته است.

    واحد های شرکت الوان ثابت :

    ساختمان تولید: واحد تولید متشکل از ۱۵ منطقه مستقل تولیدی بوده و در هر منطقه سه الی چهار نوع مختلف محصول را می توان همزمان سنتز کرد.

    واحد درایر: این واحد دارای ۵۰ اتاقک درایر می باشد و ظرفیت هر یک حدود یک تن کیک رنگ می باشد. هر اتاقک واحد درایر مجهز به سیستم های کنترل دما و رطوبت می باشد پس از خشک شدن رنگ بطور اتوماتیک درایر خاموش می شود تا از حرارت دادن بیش از اندازه محصول جلوگیری شود.

    واحد استاندارد سازی: این واحد که تحت نظارت مستقیم کنترل کیفیت اداره می شود شامل۱۴ واحد میکسر – کراشر که دارای ظرفیت از ۲ الی ۶ متر مکعب رنگ پودری می باشد.

    واحد کنترل کیفیت: این واحد مجهز به تجهیزات کنترل تولید و محصول مطابق استانداردهای SDC و AATCC می باشد. وجود متخصصین با تجربه و تجهیزات مناسب در این واحد باعث تایید این آزمایشگاه ها از طرف مؤسسه استاندارد شد و در حال حاضر همکاراستاندارد در زمینه استانداردهای ۷۷۲۸ و ۷۷۲۹ می باشیم.

    سطح همکاری شرکت با مؤسسه استاندارد در حدی است که در حال حاضر دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای رنگ های نساجی و شوینده وهمچنین پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری می باشیم.

    واحد R&D : این واحد که یکی از مجهزترین واحدهای تحقیق و توسعه درکشور می باشد. مجهز به آخرین تجهیزات آنالیز رنگ و مواد شیمیایی نظیر دستگاه های HPLC طیف سنج های UV-VIS. و... می باشد.

    واحد پیگمنت: این واحد دارای چندین دستگاه آسیاب عمودی و افقی می باشد(پرل میل و سند میل). که بر اساس ماهیت فیزیکی پودر پیگمنت از یکی از آنها برای آسیاب کردن استفاده می شود.این دستگاه ها توانایی خرد کردن ذرات پیگمنت را تا مکمتر از یک میکرون دارند.علاوه بر آن مجهز به آخرین متد جهت چاپ و مقایسه نمونه ها می باشد.

    انبارها: انبارهای شرکت الوان ثابت مطابق با آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده و مواد شیمیایی و رنگ بر اساس MSDS انها در مناطق جداگانه ای انبار می شوند. این انبارها شامل انبارهای سرد – گرم – دور باز – تانک فارم(انبار مایعات)-انبارهای اختصاصی گمرک و محصول می باشند.

    واحد های جنبی: (UTILITY): شرکت الوان ثابت مجهز به دو دستگاه بویلر فشار بالا – ۴ دستگاه بویلر آب گرم –کمپرسورهای هوا (۳ دستگاه) واخد تصفیه آب (سیستم R.O )با ظرفیت ۹۶۰ متر مکعب آی در روز می باشد.

    واحد ایمنی و بهداشت و سیستم اطفاء حریق : این شرکت مجهز به کامل ترین تجهیزات اطفاء حریق می باشد که در منطقه بی نظیز است و بصورت شبانه روزی در حالت آماده باش هستند. تا کنون در چندین نوبت به کمک واحدهای مجاور شرکت شتافته اند و از بروز خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری کرده اند.واحد ایمنی بهداشت شرکت دارای امکانات خیلی خوبی می باشد و با قراردادهایی که با پزشکان متخصص بسته است از مجهز ترین واحدها در منطقه می باشد.

    واحدهای اداری و قسمت های وابسته: ساختمان اداری شرکت الوان ثابت در دو طبقه ساخته شده و شامل ۱۰ اتاق مجهز می باشد که در طبقه همکف واحدهای اداری و در طبقه دوم مهمانسرای شرکت واقع شده است.همچنین آشپزخانه شرکت کاملا" مجزا بوده و توانایی پذیرایی از حدود یکصد نفر را بطور همزمان دارد.یکی دیگر از واحدهای اداری ساختمان نگهبانی می باشد که بطور شبانه روزی از کارخانه محافظت می نمایند.

    بستن
محصولات
صنایع پتروشیمی و بنزین
صنایع نساجی
صنایع چرم
صنایع دارویی و غذایی
صنایع تولیدی کاغذ