ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج-جاده ملارد-گلستان ۳۱-پلاک ۶
  • درباره ما : شرکت تولیدی و صنعتی تهران نایلون (سهامی خاص) با پروانه بهره برداری به شماره ۱۰۶۷۱ از صنایع استان تهران در سال ۱۳۵۲ برای پاسخگویی به نیاز روزافزون به انواع محصولات نایلونی مصرفی در صنایع بسته بندی ، کشاورزی ، عمرانی ، خدماتی ، تبلیغاتی و....تاسیس گردید و همواره ارتقاء مستمر کیفیت محصول و جلب رضایت مشتری سرلوحه برنامه های این شرکت بوده و هست. همگام با تغییر و پیشرفت تکنولوژی و در جهت تحقق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی و صنعتی تهران نایلون (سهامی خاص) با پروانه بهره برداری به شماره ۱۰۶۷۱ از صنایع استان تهران در سال ۱۳۵۲ برای پاسخگویی به نیاز روزافزون به انواع محصولات نایلونی مصرفی در صنایع بسته بندی ، کشاورزی ، عمرانی ، خدماتی ، تبلیغاتی و....تاسیس گردید و همواره ارتقاء مستمر کیفیت محصول و جلب رضایت مشتری سرلوحه برنامه های این شرکت بوده و هست. همگام با تغییر و پیشرفت تکنولوژی و در جهت تحقق طرح های توسعه و ارتقاء سطح کیفی وکمی و تنوع محصولات ، این شرکت با تکیه بر تجربه دیرین و ارزشمند مدیران و به کارگیری ماشین آلات مدرن و پیشرفته و بهره مندی از کادر مجرب و ورزیده موفق به تولید مجموعه کاملی از محصولات نایلونی شامل: نایلونهای شرینگ ، عریض گلخانه ای و کشاورزی ، تثبیت گر ماوراء بنفش ، تجزیه پذیر و زیست تخریب پذیر، چاپدار،پاکتی وساده و..... به ضخامت و پهنای مختلف با کیفیت بالا گردیده است.
    شرکت تولیدی و صنعتی تهران نایلون در طی ۴۴ سال فعالیت درخشان همگام با تولید محصولات با کیفیت ، توسعه یافته وبا روندی رو به رشد با ظرفیت تولید ما هیانه بیش از ۵۵۰ تن نایلون با تلورانس ۵± میکرون بخش عظیمی از نیاز بازار داخلی کشور را تامین می نماید. مضافا بر این با صادرات به کشورهایی نظیر ترکیه ،عراق ، آذربایجان ، ارمنستان ، افغانستان و ....جایگاه والایی در لیست صادرکنندگان موفق ایرانی کسب نموده است. حضور دائم در بازارهای داخلی و خارجی و کنترل مداوم کیفی محصولات و تولید محصول مطابق خواست و نیاز مشتری ، شرکت تولیدی و صنعتی تهران نایلون را که از پیشگامان این صنعت در ایران بوده ، به یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان نایلون در ایران و منطقه مبدل ساخته است. با وجود دریافت چندین لوح تقدیر و نشان کارآفرین موفق استان البرز ، وفاداری مشتریان از دیرباز بزرگترین دستاورد ماست .

    بستن
محصولات
نایلون پاکتی
نایلون چاپدار
نایلون عریض
نایلون شرینگ