ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- شهر قدس- بلوار شورا- خیابان ساحل- کوچه اشکان- شرکت میخک نسج
  • درباره ما : کارخانه میخک نسج، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ با دو میز دستی ‌Repeat بندی‌شده‌ی چاپ پارچه در منطقه‌ی وردآورد، از توابع استان تهران آغاز کرد. با این تجهیزات امکان چاپ پارچه‌هایی تا عرض ۱۵۰ سانتی‌متر وجود داشت. در سال‌های آغاز فعالیت مرحله‌ی استنتر یا تکمیل پارچه به کارخانجات دیگر سپرده می‌شد. کارخانه میخک نسج تهران در سال ۱۳۶۸ و با خرید دو دستگا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه میخک نسج، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ با دو میز دستی ‌Repeat بندی‌شده‌ی چاپ پارچه در منطقه‌ی وردآورد، از توابع استان تهران آغاز کرد. با این تجهیزات امکان چاپ پارچه‌هایی تا عرض ۱۵۰ سانتی‌متر وجود داشت. در سال‌های آغاز فعالیت مرحله‌ی استنتر یا تکمیل پارچه به کارخانجات دیگر سپرده می‌شد.

    کارخانه میخک نسج تهران در سال ۱۳۶۸ و با خرید دو دستگاه ماشین رنگرزی وینچِ ساخت ایران و یک دستگاه سانتریفیوژ آبگیر، به تجربه‌ی رنگرزی ماشینی و صنعتی دست یافت. اولین دیگ بخار ۲ تنی نیز در واحد صنعتی وردآورد راه‌اندازی شد. در همان سال یک دستگاه رنگرزی جت چکمه‌ای ساخت کشور پاکستان وارد خط تولید شد.

    در سال ۱۳۶۹ یک دستگاه جت رنگرزی تحت فشار، به منظور رنگرزی پارچه‌هایی نظیر پلی‌استر خریداری شد.

    در طی این سال‌ها، همچنان عملیات تکمیل به دیگر واحدهای صنعتی واگذار می‌شد.

    سال ۱۳۷۰ قراردادی به منظور ساخت ماشین تکمیل استنتر در داخل کشور منعقد شد، و سال ۱۳۷۴ ماشین مذکور به کارخانه‌ی میخک نسج تحویل داده شد.

    سال ۱۳۷۲ زمین فعلی کارخانه میخک نسج تهران واقع در منطقه‌ی صنعتی ساحل شهر قدس خریداری و سالنی به مساحت ۵۰۰ متر با بهره‌وری چاپ، رنگرزی و تکمیل احداث شد.

    سال ۱۳۷۴ گروه صنعتی میخک فعالیت خود را در موقعیت جغرافیایی فعلی کارخانه، از سر گرفت. دیگ بخار ۲ تنی نیز با دیگ بخار ۵ تنی جایگزین شد.

    سال ۱۳۷۵ ماشین‌آلات جت ساخت کشور روسیه، خریداری و ماشین تکمیل استنتر نیز از فاز آزمایشی وارد فاز تولید شد.

    سال ۱۳۷۶ سالن ۷۰۰ متری احداث شد. در همین سال کارت فعالیت بهره‌برداری از وردآورد به شهر قدس انتقال یافت.

    سال ۱۳۷۶ با توسعه‌ی سالن رنگرزی، سالن چاپ و سالن تکمیل، تولید در سه بخش ادامه یافت. مهرماه همین سال، میخک نسج تهران به شکل امروزی افتتاح شد.

    سال ۱۳۷۷ سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی در بخش جنوبی محوطه، ساخت و راه‌اندازی شد.

    سال ۱۳۸۰ سالنی در دو طبقه و هر طبقه به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع احداث شد. در همان سال طبقه‌ی اول به بهره‌برداری رسید.

    سال ۱۳۸۱ طبقه‌ی دوم نیز وارد فاز بهره‌برداری شد.

    از سال ۱۳۸۳ به لطف الهی اولین تحول جدی و تغییرات بزرگ در شرکت میخک نسج تهران شکل گرفت.

    در همان سال ضمن سفری به ترکیه یک دستگاه چاپ غلتکی، یک دستگاه چروک‌کن، یک دستگاه کامپکتور بغل بسته، یک دستگاه آب‌گیر بالنی و سه دستگاه ماشین رنگرزی overflow خریداری و وارد چرخه‌ی تولید شد. جت‌های روسی نیز با مدل‌های به روز جایگزین شد. همچنین یک دستگاه ماشین چاپِ تختِ اتوماتیک دست دوم، برند Buser، ساخت کشور سوییس، خریداری، نوسازی و راه‌اندازی شد. از دیگر تجهیزاتی که در سال ۱۳۸۳ خریداری شد، می‌توان به یک دستگاه ماشین تکمیل استنتر ۶ خانه، برند bruckner، ساخت کشور آلمان اشاره کرد. این ماشین در سال ۱۳۸۴ راه‌اندازی شد.

    سال ۱۳۸۴ تمام دستگاه‌های خریداری شده در سال ۱۳۸۳ وارد فاز تولید شد؛ و تولید پارچه به ۳ تن در روز رسید. تیرماه سال ۱۳۸۴ میزهای چاپ دستی از چرخه‌ی تولید کارخانه خارج شد.

    سال ۱۳۸۵ یک دستگاه جت رنگرزی به خط تولید پیوست؛ دیگ بخار ۵ تنی نیز با دیگ بخار ۷ تنی جایگزین شد.

    سال ۱۳۸۷ تمامی دستگاه‌های رنگرزی جت با مدل‌های روز جایگزین شد که مصرف بهینه‌ی آب، برق و افزایش ظرفیت تولید را در پی داشت.

    سال ۱۳۹۰ یک دستگاه استیمر (بخار دهنده)، برند arioli، ساخت کشور ایتالیا نیز به مجموعه‌ی تجهیزات و ماشین‌آلات کارخانه اضافه شد.

    اواخر سال ۱۳۹۱ دیگ بخار دوم ۵ تنی با دیگ بخار ۱۰ تنی جایگزین شد.

    دومین تحول بزرگ کارخانه میخک نسج تهران در سال ۱۳۹۲ و با تعویض کلیه‌ی دستگاه‌های جت، خرید یک دستگاه شستشوی continues و دو دستگاه ژیگر Pacefic ساخت کشور هند و متعلق به کمپانی هریش، رقم خورد. تغییرات مذکور منجر به توانمندسازی در زمینه‌ی رنگرزی پارچه‌های کتان شد.

    میخک نسج تهران اواخر سال ۱۳۹۲ به مجموعه‌ی اقتصادی SDT پیوست.

    زمستان سال ۱۳۹۳ یک دستگاه استنتر(۶ خانه) Alkan، ساخت کشور ترکیه و یک دستگاه چاپ (عرض ۲ متر) Rotary اشتورک ۱۰ رنگ خریداری شد. دستگاه Rotary زمستان سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی شد.

    در سال ۱۳۹۰ قطعه شماره دو زمین میخک در زمین مجاور تأسیسات اولیه‌ی کارخانه خریداری شد.

    سال ۱۳۹۱ جواز ساخت با زیربنای ۴۰۰۰ متر در دوطبقه اخذ شد. تا سال ۱۳۹۴ ساخت این بنا تکمیل شد. طبقه‌ی اول به انبار پارچه اختصاص یافت؛ در طبقه‌ی دوم نیز خط تولید بافندگی راه‌اندازی شد.

    در مورد نیروی انسانی، لازم به اشاره است که میخک نسج تهران فعالیت خود را با ۱۶ نفر در سال ۱۳۶۴ آغاز کرد؛ و در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نفر در این واحد مشغول به کار هستند.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه