ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -جاده آبعلی - ۴ کیلومتر بعد از پلیس راه جاجرود-دوربرگردان کمرد - به سمت تهران -کوچه چمستان - پلاک ۳۱
  • درباره ما : گروه تولیدی خانه من بیش از ۵۰ سال پیش پایه گذاری شد , البته در آن زمان که حدود سال ۱۳۵۰ خورشیدی بود در یک کارگاه کوچک تولیدی توسط مرحوم نعمت الله نصابی که از هنرمندان صاحب سلیقه و سبک در زمینه ساخت و ارائه تابلو های معرق چوب بود راه اندازی شد .همچنان که مرحوم نعمت الله نصابی در حال فعالیت بود با توجه به شرایط سخت و بحرانی کشور به فکر ایجاد کارگاهی بزرگتر و اشتغال بیشتر برای جوانان و هموط ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی خانه من بیش از ۵۰ سال پیش پایه گذاری شد , البته در آن زمان که حدود سال ۱۳۵۰ خورشیدی بود در یک کارگاه کوچک تولیدی توسط مرحوم نعمت الله نصابی که از هنرمندان صاحب سلیقه و سبک در زمینه ساخت و ارائه تابلو های معرق چوب بود راه اندازی شد .
    همچنان که مرحوم نعمت الله نصابی در حال فعالیت بود با توجه به شرایط سخت و بحرانی کشور به فکر ایجاد کارگاهی بزرگتر و اشتغال بیشتر برای جوانان و هموطنان افتاد .

    حتی در آن سال ها که هنوز ایده های جدید در صنعت چوب مرسوم نبود ایشان برای کمک به توسعه و تولید بیشتر با روش برون سپاری توانست سهم مهمی از بازار را به دست آورد , ضمنا کیفیت عالی و استفاده از بهترین مواد اولیه و استاد کارانی ماهر و زبر دست رمز موفقیت و رشد و توسعه مجموعه خانه من بود که آن روزها از نظر مشتریان و عموم مردم در بازار به صنعت چوب نصابی مشهور میبود.

    بستن
محصولات
مبلمان امیلی
مبلمان تندیس
مبلمان تیفانی
مبلمان روسلا
مبلمان فونسی
مبلمان لوکا
مبلمان مدالیوم
مبلمان موناکو
میز غذاخوری امیلی
میز غذاخوری بیضی فونسی
میز غذاخوری تندیس
میز غذاخوری تیفانی
میز غذاخوری مستطیل لوکا
میز غذاخوری مستطیل مدالیوم
میز غذاخوری موناکو
صندلی غذاخوری امیلی
صندلی غذاخوری تندیس
صندلی غذاخوری تیفانی
صندلی غذاخوری فونسی
صندلی غذاخوری لوکا
صندلی غذاخوری مدالیوم
صندلی غذاخوری موناکو