ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۱۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-چهارراه تهرانپارس - ابتدای جاده دماوند - خیابان اتحاد - خیابان شهید آباده (یکم غربی) - پلاک ۷
  • درباره ما : با توجه به اين موضوع كه همواره رعايت موازين بهداشتي براي سلامت مردم يك امر مهم و بسيار ارزشمند براي كارخانجات صنعتي شمس بوده و خواهد بود ، در سال ۱۳۴۷ كارخانه صنعتي شمس با تلاش و كوشش فراوان و با امكانات موجود در آن زمان يخچالهايي با بدنه چوبي را ساخته و به بازار ارائه نموده بود . پس از مدت كوتاهي يخچال و فريزهاي صنعتي با ورق گالوانيزه را در دستور ساخت خود قرار داد و آن را به صورت رنگهاي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با توجه به اين موضوع كه همواره رعايت موازين بهداشتي براي سلامت مردم يك امر مهم و بسيار ارزشمند براي كارخانجات صنعتي شمس بوده و خواهد بود ، در سال ۱۳۴۷ كارخانه صنعتي شمس با تلاش و كوشش فراوان و با امكانات موجود در آن زمان يخچالهايي با بدنه چوبي را ساخته و به بازار ارائه نموده بود . پس از مدت كوتاهي يخچال و فريزهاي صنعتي با ورق گالوانيزه را در دستور ساخت خود قرار داد و آن را به صورت رنگهاي مختلف به بازار مصرف ارائه نمود .

    در ادامه روند رو به رشد ، كارخانه شمس موفق به ساخت يخچال و فريزر و سردخانه هاي صنعتي با روكش تمام استيل كه مصرف مورد نياز سوپرماركتها ، قناديها ، فروشگاههاي مواد پروتئيني ( مرغ ، گوشت ، ماهي و ... ) را در درجه حرارتهاي بالا و زيرصفر را به راحتي تأمين مي كرد كه با استقبال بسيار خوبي مواجه گرديد ..

    بستن
محصولات
دستگــــاه بستنی ساز 3 قیفه پرستیژ
دستگــــاه بستنی ساز 3 قیفه سوپر سناتور
دستگــــاه بستنی ساز 3 قیفه سناتور
سوپر رویال
رویال
امپراطور