ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه جلال آل احمد - بین پلهای گیشا و آزمایش - پلاک ۱۳۵- طبقه ۳ - واحد ۵
  • درباره ما : شركت افشان نگار آريا با نزديك به يك دهه تجربه در زمينه كد زنهاي صنعتي و بكارگيري بهترين و پيشرفته ترين تكنولوژي روز و با برخورداري از انواع دستگاه هاي چاپگر صنعتي با سيستم هاي CIJ, TIJ & PIJ با توكل به ايزد يكتاو به پشتوانه تيم مديريت تخصصي و گروه مهندسين و تكنسين هاي با سابقه خود ، توانايي ارايه هر گونه راه حل با تامين سيستم چاپ متناسب را براي مشتريان با شرايط ويژه و قيمت هاي استثنا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت افشان نگار آريا با نزديك به يك دهه تجربه در زمينه كد زنهاي صنعتي و بكارگيري بهترين و پيشرفته ترين تكنولوژي روز و با برخورداري از انواع دستگاه هاي چاپگر صنعتي با سيستم هاي CIJ, TIJ & PIJ با توكل به ايزد يكتاو به پشتوانه تيم مديريت تخصصي و گروه مهندسين و تكنسين هاي با سابقه خود ، توانايي ارايه هر گونه راه حل با تامين سيستم چاپ متناسب را براي مشتريان با شرايط ويژه و قيمت هاي استثنايي بوجود آورده است. شبكه و خانواده بزرگ مشتريان و همكاران و همراهان شركت افشان نگار آريا در سال ۱۳۹۰ از مرز ۳۰۰ شركت معظم و فعال در صنايع بسته بندي، كارخانجات توليدي، چاپخانه ها و مرغداري ها ي سراسر ايران اسلامي فراتر رفته و شركت افشان نگار آريا افتخار دارد خود را بعنوان اولين شركت فروشنده دستگاه به كشور هاي همسايه نيز معرفي نمايد.
    در سال ۱۳۹۰، ۶ ماهه اول شركت افشان نگار آريا با نصب و راه بري بيش از يك هزار هد چاپ در سراسر كشور پهناور ايران و ارائه سرويس و خدمات درجه يك، هر روز و در هر لحظه خود را يك قدم نزديكتر به ديدگاه آرماني خود مي نمايد.
    استفاده از علم روز، بهره گيري از تكنولوژي هاي پيشرفته صنعت چاپ همزمان با رضايتمندي مشتري و ارائه راه كار كامل و تامين تجهيزات كلي و ارائه مشاوره حرفه اي در زمينه بررسي اوليه، طراحي، اجراء و نظارت در دوره راهبري، شركت افشان نگار آريا را بعنوان همكار و دوستي قابل اعتماد و آگاه در زمينه كاري خود در بين مشتريان عزيز تبديل نموده است. اميدواريم انشا الله با گسترش هر چه بيشتر و سريعتر خانواده كاري افشان نگار بتوانيم سال هاي طولاني با هم باشيم و از بهترين ها استفاده و بهره ببريم.
    شركت افشان نگار آريا بعنوان تنها شركت عرضه كننده تكنولوژي HP در ايران افتخار دارد كه راه حل هاي بسيار مناسب ،سريع و آسان براي نيازهاي كد زني در صنايع گوناگون اعم از غذايي،ساختماني، برق الكترونيك و غيره را بواسطه دستگاه هاي زير ارائه مي نمايد. علاوه بر اين تحول شگرفي در صنايع چاپ از طريق ارائه هد هاي چندگانه (تا ۳۲ هد) توسط اين دستگاه ها ايجاد كه براي كاربرد هايي نظير چاپ اعداد سريالي و اتفاقي و از اين قبيل بر روي انواع فرم ها و كار هاي چاپي بسيار مقرون به صرفه و مناسب است.
    همچنين اين شركت با استفاده از تكنولوژي Jet Box در صنعت چاپ روي تخم مرغ به واقع يك دگرگوني در صنايع مرغداري ايجاد كرده است. ظاهر بسيار زيبا و كيفيت چاپ عالي اين دستگاه ها سبب ارتقاء بسته بندي تخم مرغ در بازار مصرف بوده و ساير ويژگيهاي اين دستگاه نيز در نوع خود بي نظير است.

    بستن
محصولات
چاپگرهاي صنعتي
چاپگرهاي صنعتي
دستگاه چاپ تخم مرغ
چاپگر دستي
جت پرينتر هاي ريزنگار Rottweil