ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/artasteel
  • آدرس : تهران-بزرگراه فتح(قدیم) - کیلومتر ۷ - جنب ویتانا - پاساژ قمری - پلاک ۱۸
  • درباره ما : شرکت آرتا استیل یکی از بزرگترین شرکت های اجرا کننده نرده استیل، حفاظ استیل، درب استیل و پله استیل می باشد که فعالیت خود را در اواخر دهه ۸۰ آغاز نموده است و در سالیان اخیر با تمرکز به کار فنی و مهندسی و با تکیه بر مشتری مداری توانست با بسیاری از طراحان و پروژه های ساختمانی همکاری مستمر داشته باشد. در کنار واحد تولیدی، واحد فنی و مهندسی به عنوان حلقه ارتباطی وظیفه ارائه خدمات تخصصی به طرا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آرتا استیل یکی از بزرگترین شرکت های اجرا کننده نرده استیل، حفاظ استیل، درب استیل و پله استیل می باشد که فعالیت خود را در اواخر دهه ۸۰ آغاز نموده است و در سالیان اخیر با تمرکز به کار فنی و مهندسی و با تکیه بر مشتری مداری توانست با بسیاری از طراحان و پروژه های ساختمانی همکاری مستمر داشته باشد.

    در کنار واحد تولیدی، واحد فنی و مهندسی به عنوان حلقه ارتباطی وظیفه ارائه خدمات تخصصی به طراحان و همچنین نظارت و کنترل کیفیت تولیدات و نیز مدیریت گروه های اجرایی شرکت جهت ارائه محصولی مرغوب را بر عهده دارد. تنوع تولید، سرعت در ساخت و پیش ساخته بودن قطعات از جمله مهمترین قابلیت ها و امکانات این شرکت می باشد. این شرکت امیدوار است بتواند حلقه اتصال مناسبی جهت عینیت بخشیدن به اندیشه های طراحان و معماران، در راستای خلق یک اثر مطلوب و شایسته با فرهنگ ایرانی باشد.

    بستن
محصولات
حفاظ استیل201
درب استیل304
پله استیل201
نرده استیل 304