ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان - خيابان پنج رمضان - روبروي پيتزا غروب اروند- پلاك ۱۱
  • درباره ما : گروه صنايع نفتي و پترو شيمي سفیر، در امور تهیه، تامین و صادرات فراورده های نفتی شامل، بنزين ، گازوئیل-نفت گاز-قیر صنعتی-پالایشگاهی جی و پاسارگاد و …) و گیلسونایت(قیر طبیعی و قیر معدنی هم نامیده می شود) انواع هيدرو كربن هاي سبك و سنگين از طریق منابع تولید کننده داخلی و خارجی فعالیت مستمر داشته و در حال توسعه فعالیت های خود در جهت توسعه بیشتر و دستیابی به بازار های جهانی می باشد. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنايع نفتي و پترو شيمي سفیر، در امور تهیه، تامین و صادرات فراورده های نفتی شامل، بنزين ، گازوئیل-نفت گاز-قیر صنعتی-پالایشگاهی جی و پاسارگاد و …) و گیلسونایت(قیر طبیعی و قیر معدنی هم نامیده می شود)

    انواع هيدرو كربن هاي سبك و سنگين از طریق منابع تولید کننده داخلی و خارجی فعالیت مستمر داشته و در حال توسعه فعالیت های خود در جهت توسعه بیشتر و دستیابی به بازار های جهانی می باشد.

    گروه حاضر، با چندین پالایشگاه داخلی و خارجی (به صورت مستقیم و غیر مستقیم) مشغول به همکاری می باشد. و بطور مستقل توليدات خود را در قالب مشاركت با ديگر شركت ها در محل فعلي كارخانه متمركز نموده است.

    هسته مرکزی شرکت همزمان با سایر فعالیت های مؤسسین با توانایی های بالا در زمینه صادرات، پخش و توزیع انواع محصولات و کالاهای بازرگانی از جمله مواد پتروشیمی و صنایع وابسته به نفت تشکیل گردیده و با همت مدیران شروع به کار کرده و هم اکنون در حال خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

    بستن
محصولات
قیر
هیدروکربن سبک
هیدروکربن سنگین
گازوئیل داخلی
گازوئیل ترانزیتی
بنزین A92