ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان خاوران -بعد از پلیس راه شریف آباد -شهرک صنعتی جنت آباد -بلوار کاج -خیابان نیلوفر ۳۶
  • درباره ما : گروه تولیدی قیر و عایق جنت آباد در سال ۱۳۸۵ تحت شماره "۲۷۰۴۶۴" (در اداره ثبت شرکت ها ی تهران) با هدف تولید انواع قیر تاسیس گردید. این شرکت مفتخر است محصولات تولیدی با کیفیت خود را در بورس کالایی ایران عرضه نماید. شرکت تولیدی قیر جنت آباد یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان قیر در خاورمیانه می باشد که همه محصولاتش را به تنوع و کیفیت می شناسند و این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد با توجه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی قیر و عایق جنت آباد در سال ۱۳۸۵ تحت شماره "۲۷۰۴۶۴" (در اداره ثبت شرکت ها ی تهران) با هدف تولید انواع قیر تاسیس گردید.

    این شرکت مفتخر است محصولات تولیدی با کیفیت خود را در بورس کالایی ایران عرضه نماید.

    شرکت تولیدی قیر جنت آباد یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان قیر در خاورمیانه می باشد که همه محصولاتش را به تنوع و کیفیت می شناسند و این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد با توجه به شرایط اقلیمی و کاربری محصول ، محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

    استاندارد ها

    استاندارد ملی ایران
    ۲۰۰۸ :ISO ۹۰۰۱
    IQNET آلمان
    CE اروپا
    مشاهده استاندارد ها

    این شرکت با بکارگیری نیروها و پرسنل متخصص و متعهد سعی بر آن داشته است تا از دیگر رقبای خود در صنعت پتروشیمی پیشی گیرد .شرکت قیر جنت آباد با صادرات قیرهای پالایشگاهی و صنعتی به کشورهایی همچون چین،روسیه،ارمنستان و ... سعی برآن داشته ، محصول تولیدی خود را در جهت پیشروی صنعت راه و ساختمان صورت پذیرد.

    بستن
محصولات
قیر 40/50
قیر 50/70