ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : آذربایجان شرقی-عجب شیر-شهرک صنعتی عجبشیر-بلوار کارگر شرقی خیابان صنعت ۱۵-شرکت پترو پالایش کوثر
  • درباره ما : فعالیت های ما در حوزه نفت، با تاسیس شرکت نفت سازه کوثر در تاریخ ۱۳/۱۲/۱۳۸۷ تحت شماره ۲۵۷۰۱ و شناسه ملی ۱۰۲۰۰۳۳۷۸۲۳ با تکیه بر تواناییهای علمی، تجربی و امکانات موجود با هدف تامین نیازهای کشور در زمینه های عمرانی، تولیدی و بازرگانی با رویکرد ویژه به صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی شروع شد. این شرکت با ادامه فعالیت های خود در زمینه تولید و فراورش فرآورده های نفتی مطابق با چشم انداز موفق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    فعالیت های ما در حوزه نفت، با تاسیس شرکت نفت سازه کوثر در تاریخ ۱۳/۱۲/۱۳۸۷ تحت شماره ۲۵۷۰۱ و شناسه ملی ۱۰۲۰۰۳۳۷۸۲۳ با تکیه بر تواناییهای علمی، تجربی و امکانات موجود با هدف تامین نیازهای کشور در زمینه های عمرانی، تولیدی و بازرگانی با رویکرد ویژه به صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی شروع شد. این شرکت با ادامه فعالیت های خود در زمینه تولید و فراورش فرآورده های نفتی مطابق با چشم انداز موفق به تاسیس شرکت پترو پالایش کوثر در سال ۱۳۹۵ با شماره ثبت ۶۲۲ و شناسه ملی ۱۴۰۰۶۵۸۷۸۷۰ شد.

    شرکت پترو پالایش کوثر در زمینه تولید انواع هیدروکربن های سبک و سنگین، روغن موتور، ضد یخ، گریس و انواع حلال فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از دستگاه های مدرن با آخرین تکنولوژی و به کارگیری نیروهای متخصص و با تجربه، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند. این شرکت با اخذ اکثر استانداردها، موفق به اخذ گواهی نامه های استاندارد ملی و بین المللی از جمله ISO/IEC ۱۷۰۲۵:۲۰۱۷، ISO ۹۰۰۱، ISO ۱۴۰۰۱، ISO ۴۵۰۰۱، HSE-MS و IMS شده است و در حال حاضر محصولات خود را طبق این استانداردها تولید و روانه ی بازار می کند. ارائه خدمات به مشتری، جزو برنامه های اصلی کاری ما بوده و هست. بر همین اساس، تمام سعی و تلاش ما این بوده که رضایت خاطر مشتری تأمین شده و تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان عزیز نقش بندد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
قیرهای امولسیونی
قیرهای اصلاح شده
گازوئیل
مازوت
بنزین
حلال‌های نفتی