ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج - جاده ملارد - جاده شهریار - شهرک صنعتی سیمین دشت - خیابان نهم غربی - پلاک ۱۵۶
  • درباره ما : شرکت پرتو الماس البرز (ایران پارسا) واقع در استان البرز در منطقه صنعتی سیمین دشت اولین تولید کننده انواع اجاق گازهای رنگی و LED دار رومیزی تحت شماره ثبت اختراع ...... در ایران می باشد که با کسب پروانه استاندارد ملی به شماره ۹۰۴۱۵۷۹۹۲۵ با گرید A و پروانه بهره برداری از وزارت صنعت ، معدن و تجارت به شماره ۱۰۰/۱۵۵۲۳۴ با نام تجاری پرنسیپ با هدف رضایت مشتری و کیفیت مشغول به تولید می باشد. این ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پرتو الماس البرز (ایران پارسا) واقع در استان البرز در منطقه صنعتی سیمین دشت اولین تولید کننده انواع اجاق گازهای رنگی و LED دار رومیزی تحت شماره ثبت اختراع ...... در ایران می باشد که با کسب پروانه استاندارد ملی به شماره ۹۰۴۱۵۷۹۹۲۵ با گرید A و پروانه بهره برداری از وزارت صنعت ، معدن و تجارت به شماره ۱۰۰/۱۵۵۲۳۴ با نام تجاری پرنسیپ با هدف رضایت مشتری و کیفیت مشغول به تولید می باشد. این مجموعه با داشتن پرسنلی مجرب و کارآزموده سعی در تنوع تولید و بالا بردن کیفیت جهت رضایت مندی مشتریان عزیز تلاش خود را می نماید و ضمناً محصولات گروه صنعتی پرتو الماس البرز در بسته بندی های زیبا و منظم و بی سابقه در دو نوبت به صورت شرینگ فوم گذاری شده جهت حفظ از هرگونه آلودگی و صدمات احتمالی آماده تحویل و مناسب جهت صادرات می باشد.

    لازم به ذکر است که:
    - کلیه شیرهای استفاده شده در این شرکت اروپایی متعلق به شرکت ECA می باشد
    - کلیه فندک های استفاده شده در محصولات به صورت مجزا جهت هر برنر در ایران تحت ثبت اختراع شماره ۶۳۴۴۰ در تاریخ ۱۳۸۸/۱۱/۲۷ از اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی می باشد.

    بستن
محصولات
گاز رومیزی
گاز رومیزی
فر
جنیوس - فر برقی
DL531T
DLH531T
D531T
DL542T
D541T
DH531RT
D542RT
D542T