ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج-۱۶ کیلومتری اتوبان کرج- قزوین -نبش جاده کمالشهر -کارخانه تولیدی و صنعتی نیک کالا
  • درباره ما : نیك‌كالا بعنوان یك تولیدكننده، خود نيز در واقع مصرف‌كننده بسیاری از مواد اولیه، ملزومات و نیازهای روزمره داخلی است كه زنجیره ای از صنایع با کیفیت داخلی را حمایت و فعال می‌نماید.این شركت به دلیل پیش‌بینی‌ها و ایجاد تمهیدات لازم، آموزش مؤثر، صرفه‌جویی علمی و عملی، داشتن اختراعات متعدد و ... روندی را طی نموده تا محصولات خود را حتی با كیفیتی بالاتر از قبل به باز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نیك‌كالا بعنوان یك تولیدكننده، خود نيز در واقع مصرف‌كننده بسیاری از مواد اولیه، ملزومات و نیازهای روزمره داخلی است كه زنجیره ای از صنایع با کیفیت داخلی را حمایت و فعال می‌نماید.
    این شركت به دلیل پیش‌بینی‌ها و ایجاد تمهیدات لازم، آموزش مؤثر، صرفه‌جویی علمی و عملی، داشتن اختراعات متعدد و ... روندی را طی نموده تا محصولات خود را حتی با كیفیتی بالاتر از قبل به بازار ارائه نموده و ضمن حفظ و پایدار سازی نمایندگان و توزیع‌كنندگان به عنوان سرمایه های تجاری خود، اخلاق حرفه ای خود را با الگویی تلفیقی از آموزه های اسلامی، فرهنگ ایرانی و بینش جهانی، بر پایه ارزشهای پایدار اخلاقی بنا نهاده است. با گستره مناسبی از شبکه خدمات مشتریان در سراسر کشور و ارایه مجمو عه ای کامل از فرآیند های مشتری مداری، رضایت مندی پایدار و مطمئني را برای مشتریان، به عنوان سرمایه های اصلی خود فراهم نموده است.
    در این مسیر نیز همواره تلاش کرده تا علاوه بر حفظ این جایگاه اجتماعی، در مسیر ارتقاء و تعالی آن گام بردارد. اخذ استانداردهای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ و استاندارد رضایت مشتریان ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ و تندیس های طلائي متعدد از سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان و تنديس طلائي استاندارد ايران و دریافت لوح تقدیر و تاییدیه از سوی شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ایران، مهر تاییدی برای این ادعا است.

    بستن
گواهی نامه ها
استانداردهای خارجی
دست آوردها و افتخارات
دست آوردها و افتخارات
دست آوردها و افتخارات
محصولات
بخاری گازسوز سرامیکی CE-14
شومینه گازی نفیس MC-30
شومینه گازی قوسی مدرن MC-110
اجاق گاز رویال SGH-101
بخاری گازسوز کیوان KN-16
بخاری گازسوز آفتاب AF-18
بخاری گازسوز مهتاب MB-20
بخاری گازسوز مرجان MN-12
بخاری گازسوز مرجان الماسه MN-12A
بخاری گازسوز مریم MN9-A
بخاری گازسوز ایده آل MN-9
بخاری گازسوز صبا MN-6A
بخاری گازسوز سحر MN-6
بخاری گازسوز ناهید با شیشه رفلکس AB-15R
بخاری گاز سوز هوشمند AB-7
شومینه گازی زرین MC-28
شومینه گازی سیمین MC-26
شومینه گازی سیما MC-22
شومینه گازی آذر MC-24
اجاق گاز شیشه ای پلوپز راست دولوکس 303
اجاق گاز شیشه ای پلوپز چپ دولوکس GGH - 302
اجاق گاز شیشه ای پلوپز وسط دولوکس GGH - 301
اجاق گاز رویال SGH-102