ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCdWwu1qsfYaqOUqSHuodrFA
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/kamelsanat.tehran
  • آدرس : استان البرز - کرج - فردیس - جاده ملارد - جاده شمالی نیروگاه (بلوار گروه مپنا) - منطقه صنعتی نور - خیابان نور یکم شرقی - پلاک ۷۱۵۳
  • درباره ما : شرکت مهندسی کامل صنعت تهران در سال (۱۳۸۰ هـ ش ) با هدف طراحی و تولید تجهیزات خطوط انتقال مواد تاسیس و با احداث کارخانه ای واقع در استان البرز به منظور تولید تخصصی رولیک، درام و پایه رولیک شروع به فعالیت نموده واهم تلاش خود را وقف توليد و به استاندارد رسانيدن يكي از اصلي ترين عناصر انتقال مواد در نقاله هاي تسمه اي يا Belt Conveyor (روليك يا Idler ) کرده و بنا بر فعاليت تخصصي خود در اين زم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهندسی کامل صنعت تهران در سال (۱۳۸۰ هـ ش ) با هدف طراحی و تولید تجهیزات خطوط انتقال مواد تاسیس و با احداث کارخانه ای واقع در استان البرز به منظور تولید تخصصی رولیک، درام و پایه رولیک شروع به فعالیت نموده واهم تلاش خود را وقف توليد و به استاندارد رسانيدن يكي از اصلي ترين عناصر انتقال مواد در نقاله هاي تسمه اي يا Belt Conveyor (روليك يا Idler ) کرده و بنا بر فعاليت تخصصي خود در اين زمينه اقدام به تجهيز و توسعه امكانات آزمایشگاهی و كنترل كيفي انواع روليك نموده تا نياز كارفرمايان محترم و بازرسين كالا را تامین نماید .

    تلاش همیشگی مدیران این مجموعه صنعتی در راستای مرتفع ساختن نیاز داخلی صنایع بزرگ کشور از جمله معادن، صنایع سیمان و فولاد کشور بوده است و در کنار این امر مهم همواره با سرمایه گزاری در بخش تحقیق و توسعه(R&D) به بررسی راهکارهای افزایش کیفیت و راندمان محصولات تولیدی خود پرداخته است، که این امر موجبات تمایز برند شرکت کامل صنعت تهران K.S.T Co)) را با سایر رقبای خود فراهم کرده است.

    آزمایشگاه این شرکت مجهز به دستگاههای تست غبارDUST )) و دستگاه تست رطوبت ( Water Test )و نیز دستگاه تشخیص مقاومت داخلی و تست ران اوت (RunOut) و تست رولیک زیر بار میباشد. كليه توليدات اين شركت نیز با گارانتي كاركرد در اختيار مصرف كنندگان محترم قرار ميگيرد .

    بدنبال عملکرد موفق شرکت در این حوزه و رضایت مشتریان از کیفیت محصولات پس از یک دهه فعالیت ، شرکت کامل صنعت در سال ۱۳۹۱ در راستای کارآفرینی و افزایش ظرفیت تولید و کمک به رشد و توسعه پایدار کشور اقدام به احداث کارخانه جدید خود در فضایی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع با ۳۷۵۰ متر مربع زیربنا نمود، و بدین ترتیب ظرفیت تولیدی این مجموعه صنعتی مجموعاً به بیش از ۱۰،۰۰۰ قطعه در ماه افزایش یافت .

    شرکت مهندسی کامل صنعت تهران با اتکاء به نیروی انسانی کارآمد و توکل به خداوند متعال هم اکنون با حضور در دهه دوم از فعالیت خود تبدیل به برندی معتبر و شناخته شده در اکثر صنایع و معادن، از جمله صنایع سیمان و فولاد کشور گردیده است بگونه ای که برند K.S.T هم اکنون در اکثر این مراکز صنعتی دیده میشود.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
معرفی انواع رولیک
پايه روليك
دستگاه پخ زن
غلطک
آزمایشگاه رولیک