ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-شهرک صنعتی توس-فاز ۲-اندیشه ۱۵-فاز ۷ کارگاهی-واحد ۷۱۹
  • درباره ما : شرکت آتی صنعت پیشگام در سال ۱۳۸۹ به منظور تامین و مرتفع کردن نیاز صنایع مختلف ، بخصوص صنایع غذایی تاسیس و در طی این مدت اقدام به تولید انواع نوارهای مدولار پلاستیکی در اندازها و کاربردهای مختلف نموده است.نوارهای مدولار پلاستیکی اخیراً در کلیه خطوط تولیدی ساخت کلیه کشور ها کاربرد فراوانی دارد و دارای محاسن بسیار زیادی نسبت به نوارهای توری سیمی و بلت کنوایرها می باشد.یکی از بارزترین محاسن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آتی صنعت پیشگام در سال ۱۳۸۹ به منظور تامین و مرتفع کردن نیاز صنایع مختلف ، بخصوص صنایع غذایی تاسیس و در طی این مدت اقدام به تولید انواع نوارهای مدولار پلاستیکی در اندازها و کاربردهای مختلف نموده است.نوارهای مدولار پلاستیکی اخیراً در کلیه خطوط تولیدی ساخت کلیه کشور ها کاربرد فراوانی دارد و دارای محاسن بسیار زیادی نسبت به نوارهای توری سیمی و بلت کنوایرها می باشد.یکی از بارزترین محاسن این نوع نوارها نصب و تعمیر و نگهداری بسیار آسان و همچنین قابلیت تعویض قطعات یا قسمتی از نوار در زمان بسیار کم می باشد .

    از دیگر مزایای این نوع نوارها قابلیت تولید آنها در جنس های مختلف که متناسب با کاربرد و نوع محصولی که می بایست جابجایی صورت گیرد ،شستشوی آسان،مقاومت بسیار بالا در برابر چربی،محیط اسیدی و قلیایی می باشد.
    از نقطه نظر اقتصادی نیز دارای عمر کارکرد بالا می باشد . همچنین با توجه به ضریب اصطکاک کم ، نیاز به الکتروموتور گیربکس با قدرت بسیار پایین تر نسبت به دیگرنوارها می باشد.
    یکی دیگر از فعالیت های مهم این مجموعه ساخت انواع استراکچر نوارهای نقاله در صنایع مختلف است که شامل کلیه نوارهای خطوط نوشیدنیها-صنایع کیک و کلوچه- صنایع رب – آب میوه-کنسروجات و دیگر خطوط صنایع غذایی و صنایع دیگر می باشد.
    از مهمترین فعالیت این شرکت ساخت دستگاه اسپیرال جهت خنک کن کیک-کلوچه-نان و غیره میباشد.
    -ساخت دستگاه پاستوریزاتور در ابعادهای مختلف نیز از توانمندیهای این مجموعه می باشد.
    - در کنار تولید نوارهای مدولار پلاستیکی ،به منظور تامین نیاز صنایع ،علی الخصوص کارخانجات صنایع غذایی ای مجموعه مجهز به انواع دستگاههای اتصال نوارهای و پلی اورتان می باشد که قابلیت انجام اتصال فینگر تا عرض ۱۵۰سانت در محل کارخانجات نیزامکانپذیر است.
    -تسمه های انتقال نیرو نیز از دیگر خدمات این مجموعه می باشد که کاربرد وسیعی در صنایع مختلف نساجی-کارتن سازی-چاپ و بسته بندی و غیره دارد.

    بستن
محصولات
نوارهای مدولار پلاستیکی شانه ای گام 2 اینچ
نوارهای مدولار پلاستیکی شانه ای گام 1اینچ
انواع نوارهای PVC
ساخت انواع نوار نقاله
دستگاههای اسپیرال
تونل پاستوریزاتور