ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۱۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان فاطمی- بزرگراه شهید گمنام- تقاطع کردستان- ساختمان سالار۲۰- پلاک۵۶
  • درباره ما : شركت ايران اتومبيل در سال ۱۳۴۲ فعاليت خود را آغاز و در ۱۵-۰۱-۱۳۵۲ رسما به ثبت رسيده است شركت ايران اتومبيل با مديريت و پايه گذاري آقاي مسعود تهرانچي فعاليت خود را در جهت ساخت انواع خودروهاي ويژه در ايران شروع و تاكنون بيش از ۶۷۰۰ دستگاه انواع خودروهاي ويژه توليد و در سراسر كشور در حال فعاليت مي باشند. شركت ايران اتومبيل در دوران فعاليت خود اقدام به واردات انواع خودرو از قبيل نيسان پاترول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت ايران اتومبيل در سال ۱۳۴۲ فعاليت خود را آغاز و در ۱۵-۰۱-۱۳۵۲ رسما به ثبت رسيده است
    شركت ايران اتومبيل با مديريت و پايه گذاري آقاي مسعود تهرانچي فعاليت خود را در جهت ساخت انواع خودروهاي ويژه در ايران شروع و تاكنون بيش از ۶۷۰۰ دستگاه انواع خودروهاي ويژه توليد و در سراسر كشور در حال فعاليت مي باشند.
    شركت ايران اتومبيل در دوران فعاليت خود اقدام به واردات انواع خودرو از قبيل نيسان پاترول ۱۹۷۳ – ميتسوبيشي ۱۹۸۱- ايسوزو ۱۹۸۲- سوزوكي ۱۹۹۲ و مرسدس بنز و يتو ۲۰۰۱ نموده و داراي تجارب و امكانات گسترده اي جهت فروش و توليد و خدمات پس از فروش انواع خودرو و قطعات مي باشد.
    شركت ايران اتومبيل داراي كارخانه ساخت آمبولانس و خودروهاي ويژه مي باشد كه در شهرك صنعتي پرند درحال توليد و فعاليت مي باشد .
    كارخانه جديد شركت ايران اتومبيل نيزدر شهرك صنعتي پرند فاز ۲ به مساحت ۴۵۰۰۰ متر مربع درحال احداث و عمليات ساختماني مي باشد .
    دراين كارخانه كه يكي از بزرگترين كارخانجات ساخت خودروهاي ويژه خواهد بود ساخت انواع خودروهاي ويژه جهت مصرف داخل كشور و نيز صادرات به كشورهاي همسايه خواهد بود.
    شركت ايران اتومبيل به عنوان نماينده انحصاري فروش و خدمات پس از فروش شركت JAC درايران فعاليت دارد. شركت JAC يكي از بزرگترين شركت توليد كننده خودرو در چين مي باشد.
    JAC به عنوان بزرگترين توليد كننده خودروهاي ون MPV ( استیشن ) كشور چين د رجهان شناخته شده است .

    بستن
محصولات
TOANO Cargo Van
TOANO School Bus
آمبولانس TOANO
مینی بوس TOANO