ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/morattabkhodro
  • آدرس : تهران-خيابان آزادی -خيابان خوش شمالي -نبش خيابان پرچم -پلاک ۷۶
  • درباره ما : خدمات پس از فروش خودروهای شرکت صنعتی توليدی مرتب تا سال ۱۳۷۶ مستقيما" توسط شرکت مذکور ارائه مي گرديد. اما از انجا که ارتقاء سطح کيفی خدمات و جلب رضايت خريداران ضروری به نظر مي رسيد ؛ در سال ۱۳۷۶ شرکت (( مرتب خودرو )) تأسيس و کليه اختيارات در زمينه سرويس اوليه ؛ خدمات گارانتي و تأمين قطعات يدکي خودروهای توليدی به اين شرکت واگذار گرديد. از آنجائيکه برنامه ريزی ؛سازماندهي و تجهيز شرکت نياز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    خدمات پس از فروش خودروهای شرکت صنعتی توليدی مرتب تا سال ۱۳۷۶ مستقيما" توسط شرکت مذکور ارائه مي گرديد. اما از انجا که ارتقاء سطح کيفی خدمات و جلب رضايت خريداران ضروری به نظر مي رسيد ؛ در سال ۱۳۷۶ شرکت (( مرتب خودرو )) تأسيس و کليه اختيارات در زمينه سرويس اوليه ؛ خدمات گارانتي و تأمين قطعات يدکي خودروهای توليدی به اين شرکت واگذار گرديد.

    از آنجائيکه برنامه ريزی ؛سازماندهي و تجهيز شرکت نياز به زمان داشت ؛ عملا" فعاليت شرکت از تاريخ ۱/۱۲/۱۳۷۷ آغاز گرديد و اقدامات لازم به منظور تجهيز و ارتقاء کيفی خدمات پس از فروش بعمل آمد ؛بطوريکه تعداد نمايندگيهای مجاز به ميزان ۸۰% افزايش يافت و فعاليتهای مجدانه ای به منظور ارتقاء سطح کيفی خدمات پس از فروش و جلب رضايت مشتريان صورت گرفت.

    در بهمن ماه سال ۱۳۸۱با افتتاح خط توليد محصول جديد (( موسو )) که خودروِِيي مدرن؛ مجهز به سيستمهايي پيشرفته و دارای کليه استانداردهای جهاني است ؛مسئوليت شرکت بيش از پيش افزايش يافت و با تجديد نظر در سازمان قبلي و تجهيز و تکميل تعميرگاه مرکزی و با هماهنگيهای بعمل آمده با شرکت امداد خودرو ايران ؛ خود را برای سرويس دهي به خريداران محترم <<موسو>> آماده نمود.

    پروژه طراحی و توليد << پاژن - V۶>> با هدف حفظ و بهبود قابليتهای خودروی پاژن نيز در سال ۱۳۸۲ به بار نشست و با معرفی خودروی مذکور بلافاصله تحت پوشش خدمات رسانی شرکت << مرتب خودرو >> قرار گرفت تا استفاده کنندگان از اين خودرو بتوانند در سراسر کشور از خدمات گارانتی و تأمين قطعات يدکی خودرو پاژن -V۶ از طريق نمايندگيهای مجاز برخوردار گردند.

    اينک از آنجا که معتقديم انتقادات و پيشنهادات سازنده مشتريان گرامي مي تواند سهم موثری در پيشبرد اهداف شرکت و بهبود مداوم خدمات ارائه شده داشته باشد ؛ از کليه خريداران محترم خودروهای توليدی شرکت صنعتی توليدی مرتب تقاضا ميکنيم نظرات خود رادر مورد خودروی خريداری شده و نحوه سرويس دهی به آن با ((مرکزنظرسنجی مرتب خودرو )) در ميان بگذارند تا ضمن سنجش ميزان رضايت مشتريان گرامی ؛ اقدامات لازم به منظور جلب رضايت و تأمين اسايش آنان بعمل آيد.

    بستن
محصولات
SWM
بیسو T5
پاژن
موسو 6 سیلندر
هرور
لند رور
سوبارو