ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری -نرسیده به سهروردی - پلاک ۱۲۰- واحد ۶
  • درباره ما : شرکت چدنیت صدر به عنوان یکی از مجهزترین تولیدکنندگان دریچه‌های منهول و اتصالات آبرسانی چدنی در کشور با رویکرد تولید و تامین اتصالات و دریچه برای پروژه‌های آبرسانی آب و فاضلاب از سایز ۶۵ الی ۱۲۰۰ با ظرفیت تولید ماهانه ۴۵۰ تن انواع مذاب‌های فولاد و چدن در یک شیفت کاری، فعالیت خود را از سال ۱۳۴۳ به صورت یک شرکت خانوادگی تحت عنوان "ذوب فلزات تورانی" و با استفاده از کوره‌ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت چدنیت صدر به عنوان یکی از مجهزترین تولیدکنندگان دریچه‌های منهول و اتصالات آبرسانی چدنی در کشور با رویکرد تولید و تامین اتصالات و دریچه برای پروژه‌های آبرسانی آب و فاضلاب از سایز ۶۵ الی ۱۲۰۰ با ظرفیت تولید ماهانه ۴۵۰ تن انواع مذاب‌های فولاد و چدن در یک شیفت کاری، فعالیت خود را از سال ۱۳۴۳ به صورت یک شرکت خانوادگی تحت عنوان "ذوب فلزات تورانی" و با استفاده از کوره‌های زمینی آغاز نمود. پس از آن در سال ۱۳۶۸ طرح احداث شرکت در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی عباس آباد تحت عنوان "چدنیت صدر" شروع و شرکت در سال ۱۳۷۴ فعالیت گسترده خود را رسماً در شهرک صنعتی عباس آباد که بزرگترین شهرک صنعتی ایران می باشد ادامه داد. طرح توسعه اول شرکت چدنیت صدر در سال ۱۳۸۸ با هزینه اولیه ۲۰ میلیارد ریال جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات و مکانیزه نمودن واحد ریخته‌گری و همچنین راه اندازی کوره‌های القایی آغاز، و در سال ۱۳۹۳ با خرید تعداد چشمگیری دستگاه تراش افقی و CNC به پایان رسید. در نهایت شرکت چدنیت صدر با تجهیز آزمایشگاه‌های مکانیک و متالورژی و اخذ گواهینامه استاندارد ISO/IEC۱۷۰۲۵:۲۰۰۵، قادر به ارائه خدمات آزمایشگاهی به واحدهای صنعتی گردید.

    در همین راستا چدنیت صدر با بیش از نیم قرن تجربه و همکاری و ادغام کارگروه‌های تخصصی خود و با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا و کادری مجرب و متخصص با ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ در حال ارائه خدمات با کیفیت در زمینه تولید انواع قطعات چدنی و فولادی به شهرداری‌ها، شرکت های آب و فاضلاب، مخابرات، صنایع ریلی و حمل و نقل است. همچنین واحد بازرگانی خارجی و صادرات با همکاری مدیران ارشد با اعزام اعضا هیئت مدیره و مهندسین خود جهت گذراندن دوره‌های تخصصی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی معتبر و استفاده از تکنولوژی جدید در شرکت‌های همکار در دنیا توانسته است علاوه بر صادرات انواع قطعات به سراسر دنیا، مسیر برنامه‌ریزی و پیشرفت خود را بر اساس رسیدن به بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی هموار نماید. برخی افتخارات کسب شده در زمینه دانش و مهارت عبارتند از :

    پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری ۳۳۶۳ در تولید شیر کشویی چدنی زبانه لاستیکی
    پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی ۳۷۳۲ در تولید لوله و اتصالات چدن نشکن (داکتیل)
    پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی ۱۴۹۷۶ در تولید دریچه های آدم رو و آبگیر
    گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه ISO۱۷۰۲۵
    گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار
    گواهینامه بین المللی ایزو ۹۰۰۱ مدیریت کیفیت در تولید اتصالات آبرسانی چدنی و دریچه های منهول ضد سرقت داکتیل
    دارای مجوز تولید شیرهای کشویی زبانه لاستیکی و اتصالات آب و فاضلاب از وزارت جهاد کشاورزی
    گواهينامه ثبت اختراع انواع دريچه‌های ضد سرقت داكتيل
    گواهی تحقیق و توسعه (R&D) از وزارت صنعت، معدن و تجارت
    عضویت در انجمن مراکز تحقیق وتوسعه صنایع و معادن
    لوح کارآفرین برتر استان تهران در سال۱۳۸۷
    لوح صنعت سبز در سال ۱۳۸۵
    لوح صنعتگر جوان در سال ۱۳۸۶
    لوح سیزدهمین طرح برتر در جشنواره آب و فاضلاب در سال ۱۳۸۸
    لوح تقدیر از شرکت آب و فاضلاب منطقه ۴ تهران در سال ۱۳۹۲
    لوح تقدير كيفيت از معاونت فني و عمراني شهرداري منطقه يك تهران

    بستن
محصولات
طراحی و قالب‌سازی
ریخته‌گری قالب ماسه‌ای
شات بلاست و تمام کاری
ماشین‌کاری