ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-انتهای یادگار امام -جنوب خیابان کمیل غربی -بعد از چهار راه قلیچ خانی -پلاک ۷۷۶
  • درباره ما : قنادان قدیمی در تهران، صنایع غذایی حشمتی را به عنوان اولین عرضه کننده شیرینی میشکا در تهران با کد بهداشتی از وزارت بهداشت می‌شناسند.شرکت آنیه از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت شیرینی و شکلات کشور است؛ صنایع غذایی حشمتی فعالیت خود را از سال ۱۳۴۵ خورشیدی در استان تهران با تولید انواع شکلات و تولید مواد مصرفی قنادان آغاز کرد و در سال ۱۳۷۴ با به کار گیری ماشین‌آلات صنعت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    قنادان قدیمی در تهران، صنایع غذایی حشمتی را به عنوان اولین عرضه کننده شیرینی میشکا در تهران با کد بهداشتی از وزارت بهداشت می‌شناسند.
    شرکت آنیه از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت شیرینی و شکلات کشور است؛ صنایع غذایی حشمتی فعالیت خود را از سال ۱۳۴۵ خورشیدی در استان تهران با تولید انواع شکلات و تولید مواد مصرفی قنادان آغاز کرد و در سال ۱۳۷۴ با به کار گیری ماشین‌آلات صنعتی و نیروی خبره، در صدد بر آمد تا محصولات خود را با سبکی جدید و متناسب با بازار ارائه کند.
    در سال ۱۳۹۰، برند آنیه برای محصولات گزیده شد و بر آن شدیم تا با تولید محصولات با کیفیت و بسته‌بندی روز، سهم این برند را در بازار افزایش دهیم.
    صنایع غذایی آنیه هم اکنون با دارا بودن آزمایشگاه مستقل کنترل کیفیت و بروز ترین خط تولید، در شهرک صنعتی صفادشت فعالیت می‌کند.

    بستن
محصولات
شکلات دو سر پرس
اسمارتیس قلبی
شکلات تخته ای
شکلات تخته ای کاکائویی