ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : اروميه- كيلومتر ۴ جاده سرو
  • درباره ما : آذر شهد فعالیت خود را از سال ۱۳۵۶ آغاز نموده و دارای بالاترین تنوع محصولات آردی و شکری و شکلات در کشور می باشد. کیفیت و مشتری مداری شعار همیشگی این شرکت بوده و همین امر موجب شناخت محصولات این شرکت در نقاط مختلف دنیا شده است.حاصل سال ها تلاش و زحمت بی وقفه این شرکت بزرگ، ظرفیت بالای تولید، تنوع محصول، اشتغال زایی بالا، کیفیت مطلوب و صادرات انبوه به کشورهای مختلف دنیا بوده و امروز می توانی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آذر شهد فعالیت خود را از سال ۱۳۵۶ آغاز نموده و دارای بالاترین تنوع محصولات آردی و شکری و شکلات در کشور می باشد. کیفیت و مشتری مداری شعار همیشگی این شرکت بوده و همین امر موجب شناخت محصولات این شرکت در نقاط مختلف دنیا شده است.
    حاصل سال ها تلاش و زحمت بی وقفه این شرکت بزرگ، ظرفیت بالای تولید، تنوع محصول، اشتغال زایی بالا، کیفیت مطلوب و صادرات انبوه به کشورهای مختلف دنیا بوده و امروز می توانیم با بیش از ۳۵ سال تجربه به عنوان یکی از پیشکسوتان صنایع غذایی اقتدار خود را در صنعت نشان داده و جوابگوی نیازهای حال و آینده مردم باشیم.

    انواع محصولات این شرکت که با برند های راموز، رانا و رافونه معروف بوده به شرح ذیل می باشد: بیسکویت کرمدار و بدون کرم، انواع پتی پور ساده و شکلاتی و انواع کیک، ویفر، شکلات های مغزدار و بدون مغز، محصولات روکش شکلاتی، انواع تافی و آبنبات مغزدار و بدون مغز، پاستیل، ژله و انواع آدامس بادکنکی، مغزدار و دراژه.
    این شرکت امیدوار است که بابهره گیری بیشتر از افراد متخصص و تکنولوژی مدرن هرچه سریع-تر به سمت توسعه، همراه با کیفیت مطلوب جهانی گام بردارد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه