ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - بلوار اشرفی اصفهانی - بعد از پل همت - نبش کوچه پونک - مجتمع قائم - طبقه ۵ - واحد ۱۶
  • درباره ما : گروه صنایع غذایی فافا (سهامی خاص) سال ۱۳۶۵ در شهر نیشابور با تأکید بر تولید محصولات سالم و با کیفیت مطلوب درعرصه تولید محصولات غذایی آغاز به کار نمود. فعالیت مستمر، به‌کارگیری اصول پایه و تبعیت از استانداردهای ملی و بین‌المللی که از ارکان، شاخص‌ها و اصول زیربنایی این گروه به شمار می‌رود، باعث موفقیت‌های تدریجی و کسب جایگاهی ارزشمند در صنعت غذایی کشورگردید. فافا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنایع غذایی فافا (سهامی خاص) سال ۱۳۶۵ در شهر نیشابور با تأکید بر تولید محصولات سالم و با کیفیت مطلوب درعرصه تولید محصولات غذایی آغاز به کار نمود. فعالیت مستمر، به‌کارگیری اصول پایه و تبعیت از استانداردهای ملی و بین‌المللی که از ارکان، شاخص‌ها و اصول زیربنایی این گروه به شمار می‌رود، باعث موفقیت‌های تدریجی و کسب جایگاهی ارزشمند در صنعت غذایی کشورگردید.

    فافا اوّلین تولیدکننده شیرینی رولت در کشور بوده است. همچنین لواشک فرآوری‌شده، رب، میوه خشک، پودرهای سیر و پیاز و سبزیجات خشک تولیدی این گروه از محبوبیت خاصی در بین مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی برخوردار است.

    فافا رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را در رأس کلیه امور خود قرار داده است. حسن ارتباط با مشتریان، شرکای تجاری و مصرف‌کنندگان در طی سال‌های گذشته از دیگر ویژگی‌های قابل ملاحظه این گروه می‌باشد. حضور فافا در اقصی نقاط کشور، داشتن تجربه، دانش، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به‌کارگیری نیروهای کارآمد و مثبت اندیش، برخوردار بودن از محیط تجاری مناسب از ویژگی‌های خاص این گروه بوده است.

    بستن
محصولات
لواشک آیدا
پودر ژله
مربا
قره قروت
سبزی خشک
زردچوبه-فلفل قرمز-فلفل سیاه-کاری-دارچین-سیر-پیاز
شیرینی پذیرایی
انواع نان رولت و تی تاپی(تخته ای) فافا در سه نوع (ساده - کاکائویی- زعفرانی) مخصوص قنادی
رب گوجه فرنگی
رب انار
بهار
مهتاب
ملیسا-آیسان-سامیا
نسیم-شیوا-صبا
نسترن-یاسمن
سبزی خشک 180 گرمی
سبزی خشک 100 گرمی
سبزی خشک 30 گرمی
فافا رول ارمغان
فافا رول گل
کیک اسفنجی تینا
کیک اسفنجی نگین
کیک اسفنجی فرا کیک
کیک اسفنجی یگانه
کیک اسفنجی دیبا
بیسکویت شینا
بیسکویت شویدی
بیسکویت زرین
کیک روغنی نگارین
کیک روغنی کاکائویی
کیک روغنی دو رنگ
کیک عصرانه با کنجد
کلوچه گردویی و نارگیلی – میخک
کلوچه خرمایی
شیرینی خانگی – باهره