ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۸ جاده مخصوص کرج -ابتدای بزرگراه آزادگان -پلاک ۳۳۳
  • درباره ما : شرکت بسته بندی لبنیات ایران خرّم با مسئولیت محدود از سال ۱۳۵۸ شروع به کار کرده است و محصول آن کره های بسته بندی شده می باشد و در حال حاضر مفتخر به تولید کره در اوزان ۲۵۰،۱۰۰،۵۰،۲۵،۲۰،۱۵،۱۰ گرمی می باشد.این شرکت در زمینی به مساحت حدودا ۵۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ساختمانی ۳۷۰۵ مترمربع که شامل سالنهای تولیدی و سردخانه ها ، آزمایشگاها و واحد های اداری می باشد ساخته شده است .شرکت با هدف پیشرفت ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بسته بندی لبنیات ایران خرّم با مسئولیت محدود از سال ۱۳۵۸ شروع به کار کرده است و محصول آن کره های بسته بندی شده می باشد و در حال حاضر مفتخر به تولید کره در اوزان ۲۵۰،۱۰۰،۵۰،۲۵،۲۰،۱۵،۱۰ گرمی می باشد.
    این شرکت در زمینی به مساحت حدودا ۵۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ساختمانی ۳۷۰۵ مترمربع که شامل سالنهای تولیدی و سردخانه ها ، آزمایشگاها و واحد های اداری می باشد ساخته شده است .
    شرکت با هدف پیشرفت روزافزون خود در بازارهای داخلی و خارجی سعی در بکارگیری کارکنان متخصص و دانش فنی مطلوب و ماشین آلات مناسب دارد تا انواع محصولات را با کیفیت استاندارد در جهت جلب رضایت مشتریان با شعار " کیفیت تعهد ماست " به عنوان سمبل و الگوی تضمین کیفیت تولید و به بازار عرضه نماید.

    بستن