ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مولوی -روبروی بیمارستان اکبر آبادی -پاساژ رضایی -طبقه ۲ -واحد ۱۱۷
  • درباره ما : شرکت طعم افشان برتر با نام تجاري همپا ، فعاليت خود را در توليد انواع آلوچه فراوري شده و انواع لواشک متالايز، لواشک پاستیلی و ... از سال ۱۳۷۹ آغاز نمود. از سال ۱۳۸۲ با تغيير در هرم مديريت و با مديريت آقاي اکبر پاک نژاد به پيشرفتهاي چشمگيري در فرآوري ميوه و آلوچه فراوري شده دست يافته است و محصولاتی کاملا سالم و بهداشتی را با طعمی واقعی در بسته بندی های پیشرفته و منطبق بر استاندارد های جهان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت طعم افشان برتر با نام تجاري همپا ، فعاليت خود را در توليد انواع آلوچه فراوري شده و انواع لواشک متالايز، لواشک پاستیلی و ... از سال ۱۳۷۹ آغاز نمود. از سال ۱۳۸۲ با تغيير در هرم مديريت و با مديريت آقاي اکبر پاک نژاد به پيشرفتهاي چشمگيري در فرآوري ميوه و آلوچه فراوري شده دست يافته است و محصولاتی کاملا سالم و بهداشتی را با طعمی واقعی در بسته بندی های پیشرفته و منطبق بر استاندارد های جهانی در اختیار مشتریان خود در داخل و خارج از کشور قرار می دهد و هم اکنون با توليد محصولاتي متنوع ، خوشمزه و بهداشتي در نوع خود بهترين مي باشد . اين شرکت شعار " کيفيت ، همپا را تبليغ مي کند " را سرلوحه کار خود قرار داده و به طور مستمر و روز افزون بر ارتقاي کيفيت محصولات خود مي کوشد .
    مفتخريم به اطلاع برسانيم شرکت صنايع غذايي طعم افشان برتر با بيش از ۱۲ سال تجربه در توليد و توزيع انواع آلوچه و لواشک بهداشتي همپا با استعانت و ياري خداوند متعال ، الطاف توزيع کنندگان و مصرف کنندگان گرامي و حضور پرسنل فعال و خلاق قادر شد بار ديگر گامي از گامهاي موفقيت را پشت سر گذاشته و افتخارات مهمي را در جهت بهبود کيفيت مواد غذايي کسب نمايد. از آن جمله مي توان به کسب گواهينامه ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۰ در مديريت کيفيت و ISO ۲۲۰۰۰-۲۰۰۵ امنيت مواد غذايي در صنعت آلوچه و لواشک بهداشتي در سال ۱۳۸۷ اشاره نمود.همچنین شرکت طعم افشان برتر توانست در سال ۱۳۹۰ گواهینامه استاندارد ملی کالاهای آلوچه و لواشک را دریافت نماید.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی ها و افتخارات
گواهی ها و افتخارات
گواهی ها و افتخارات
گواهی ها و افتخارات
محصولات
لواشک آبنباتی
لواشک ماشینی
لواشک دوسرپیچ پاکتی
لواشک پاستیلی پاکتی کوچک و بزرگ
لواشک متالایز کوچک و متوسط
لواشک دوسرپیچ پاکتی ایستاده