ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-کیلومتر ۷بزرگراه آسیایی-نبش باغبان دوازدهم
  • درباره ما : شرکت ايران چاشني اولين توليد کننده لواشک صنعتي و بهداشتي در ايران در سال۱۳۶۲ تاسيس و به بهره برداري رسيد. اين شرکت با زير بنايي به مساحت ۳۳۰۰مترمربع با سالنهاي سرپوشيده، توليد و انبار فعاليت خود را آغاز نمود و با تنوع بيش از۳۰ نوع محصولات غذايي مانند: کمپوت، کنسرو، رب، مربا و … تاسال ۱۳۸۰ به فعاليت خود ادامه داد. ايران چاشني از سال ۱۳۸۲ با مديريتي جديد و نگاهي ويژه به مشتري مداري ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ايران چاشني اولين توليد کننده لواشک صنعتي و بهداشتي در ايران در سال۱۳۶۲ تاسيس و به بهره برداري رسيد. اين شرکت با زير بنايي به مساحت ۳۳۰۰مترمربع با سالنهاي سرپوشيده، توليد و انبار فعاليت خود را آغاز نمود و با تنوع بيش از۳۰ نوع محصولات غذايي مانند: کمپوت، کنسرو، رب، مربا و … تاسال ۱۳۸۰ به فعاليت خود ادامه داد.

    ايران چاشني از سال ۱۳۸۲ با مديريتي جديد و نگاهي ويژه به مشتري مداري و نيازهاي آن، نوآوري و توجه خاص به تحقيق و توسعه و بازارهاي صادراتي، برنامه هاي نوين خود را در توسعه محصول، تنوع بسته بندي نصب و راه اندازي ماشين آلات با تکنولوژي روزدنيا به اجرا گذاشت.

    محصولات این شرکت شامل پوره میوه فرآوری شده با روکش طعم دار با برندشوکو ترشین ،دراژه، تیوپ میوه، لواشک فامیلیا، لواشک خانواده ، لواشک ممتاز ، لواشک پذیرایی ، آلوچه ترش فرآوری شده، سس مایونز، سس انار، سس گوجه فرنگی دودی ، سس گوجه فرنگی تند ، سس گوجه فرنگی ساده ، سس سالسا و سس سالاد فرانسوی می باشد. این شرکت از بدو تاسیس در نظر داشته است واحدی خلاق ،نوآور و نمونه در ایران باشد و به منظور دستیابی به این هدف با استعانت از خداوند متعال و همکاری جوانان تحصیلکرده ، خلاق و کاردان میهن عزیزمان به هدف مذکورکه سرلوحه برنامه ریزی های کوتاه مدت و میان مدت این شرکت و استراتژی توسعه آن می باشد، نائل آمد. محصولات تولید فعلی این شرکت که با مجوزهای بهداشتی از مراجع ذیصلاح و بعضا اخذ لگوی استاندارد ملی تولید می شود از یک سو و توجه ویژه به سلامت محور بودن محصولات تولیدی که در مدیریت کلان کشورهمه حوزه های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و بهداشت و سلامت جامعه را در بر می گیرد مد نظر این شرکت بوده و هست بطوریکه در محصولاتی که در حال حاضر در واحد تحقیق و توسعه در حال طراحی آن هستیم براصل سلامت محور بودن تولیدات در سایه خلاقیت ، نوآوری و نمونه بودن در بهداشت و سلامت محصولات تاکید موکدی شده است .

    واحد آزمایشگاه شرکت با آزمایشات دقیق مواد اولیه و ملزومات تولیدی ورودی و همچنین فرایند تولید محصولات نهایی از رعایت کلیه دستورالعمل ها و آخرین استانداردهای ملی و بین المللی مطمئن می گردد و سپس محصولات نهایی روانه بازار مصرف می شود.

    ايران چاشني توانسته است استانداردهاي ملي ايران و همچنين گواهينامه هاي مديريت کيفيت ISO ۹۰۰۱-۲۰۱۵، کيفيت ايمني محصولISO ۲۲۰۰-۲۰۰۵، مديريت زيست محيطيISO ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵و ايمني وبهداشت شغلي OHSAS ۱۸۰۰۱-۲۰۰۷، را از شرکت معتبر توف اینترسرت وگواهينامه FDA را از امريکا دريافت کند.

    ايران چاشني در زمينه بازارهاي فروش و صادرات موفقيت بسيار چشمگيري بدست آورده و توانسته است محصولات خود را به کشورهاي عربي، اروپا، آمريکا صادر نمايد تا در رده صادر کنندگان مورد اعتماد بر اساس استانداردهاي قابل قبول کشورهاي خارجي باشد.

    بستن
محصولات
لواشک خانواده
تیوب میوه پوره سیب و آلبالو
آلوچه ترش با طعم آلبالو
لواشک پذیرایی
سس پمپی انار
سس دبه ای گوجه فرنگی تند
لواشک فامیلیا
شوکومیل