ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد – ابتدای اقبال لاهوری ۵
  • درباره ما : شرکت آبسان به آرا منظر پردیس( به شماره ثبت ۶۰۱۸۸) با پشتوانه دانش و تجربه متخصصین مجرب و کار آزموده در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون سبز تاکنون پروژه‌های بسیاری به انجام رسانده است. گروه متشکل از کادری حرفه‌ای و باسابقه‌ای درخشان بوده که با داشتن دید قوی و تحصیلات، در زمینه طراحی دکوراسیون سبز در بخش طراحی و اجرا بسیار مسلط عمل می‌کنند. فعالیت گروه در زمینه طر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آبسان به آرا منظر پردیس( به شماره ثبت ۶۰۱۸۸) با پشتوانه دانش و تجربه متخصصین مجرب و کار آزموده در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون سبز تاکنون پروژه‌های بسیاری به انجام رسانده است. گروه متشکل از کادری حرفه‌ای و باسابقه‌ای درخشان بوده که با داشتن دید قوی و تحصیلات، در زمینه طراحی دکوراسیون سبز در بخش طراحی و اجرا بسیار مسلط عمل می‌کنند. فعالیت گروه در زمینه طراحی و اجرای انواع دکوراسیون سبز شامل انواع آکواریوم، تراریوم، ریپاریوم، پالوداریوم، بام سبز،دیوار آب، دیوار حباب و… می باشد.
    گروه آبسان از ابتدای فعالیت خود با تکیه‌بر علم روانشناسی و تأکید بر نیاز جامعه امروزی کوشیده است فضاهایی مناسب با نیاز و سلیقه امروز را طراحی و اجرا نماید. سلیقه‌ی فکری، عاطفی و مذهبی کارفرما برای گروه همواره بسیار دارای اهمیت است، کارشناسان گروه از ابتدای طراحی تمامی این اصول را از طریق مشاوره و نظرسنجی از کارفرمایان و مشتریان بررسی‌ کرده و در مرحله طراحی و اجرا، جزءبه‌جزء در نظر می‌گیرند.
    برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه‌ای گروه آبسان، با ما تماس بگیرید.
    کلیه خدمات دارای شش ماه گارانتی ویک سال خدمات پس ازفروش میباشد.

    بستن
محصولات
آکواریوم 22
دیوار حباب 3
تراریوم 7
تراریوم 6b
آکواریوم 24
آکواریوم 25