ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان شریعتی - بعداز پل سیدخندان - کوچه لادن - پلاک ۳۲
  • درباره ما : شرکت سبزکوشان صنعتی پاژه از سال ۸۵ با ایده نوین ارائه بهداشتی سالاد و سبزیجات به شکل بسته بندی شده برای اولین بار در ایران شروع به فعالیت نمود. محصولات تولیدی این شرکت با نام تجاری باميکا تولید و عرضه می‏ شود، تاکنون خدمات شرکت در ابعاد بسیار وسیع در رستوران ها و برخی ارگانها و ادارات ارائه گردیده است و افتخار ما این است که در این زمینه پیشرو بوده ایم . در سال ۹۱ به دلیل استقبال از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سبزکوشان صنعتی پاژه از سال ۸۵ با ایده نوین ارائه بهداشتی سالاد و سبزیجات به شکل بسته بندی شده برای اولین بار در ایران شروع به فعالیت نمود. محصولات تولیدی این شرکت با نام تجاری باميکا تولید و عرضه می‏ شود، تاکنون خدمات شرکت در ابعاد بسیار وسیع در رستوران ها و برخی ارگانها و ادارات ارائه گردیده است و افتخار ما این است که در این زمینه پیشرو بوده ایم .

    در سال ۹۱ به دلیل استقبال از محصولات شرکت برآن شدیم تا به ارائه خدمت در فروشگاه های بامیکا بپردازیم تا به این ترتیب خدمات خود را در اختیار مصرف کننده نهایی قرار دهیم و به سمت جایگاهی در ارائه محصولات تازه برویم که شایسته هر ایرانی است. هم اکنون اولین حلقه از فروشگاه های ما راه اندازی شده، که در آن می توان طیف وسیعی از محصولات بهداشتی و بسته بندی را که در اختیار مشتری نهایی قرار می گیرد مشاهده نمود .

    کارشناسان شرکت طی سالهای گذشته مطالعات وسیعی در زمینه روند تولید کاملاً مکانیزه و حفظ کیفیت و بهداشت سالاد انجام داده اند به گونه‏ ای که محصول نهایی قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی است. از آغاز هدف ما در پیش گرفتن سیاست تولید محصولات ممتاز و در سطح جهانی و تلاش جهت حفظ کیفیت بوده و این عاملی جهت سرعت اعتماد و اعتبار ما نزد مصرف کنندگان و سازمانهای ناظر بهداشتی و کیفیتی است .

    بستن
محصولات
سالاد شبنم
سالاد طراوت
سالاد کلم (شاداب)
کاهو کیسه ای
سالاد ديسي با ذرت
سالاد سرسبز