ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- گیشا- خیابان فاضل شمالی شرقی-پلاک ۹۱-طبقه سوم-واحد ۱۲
  • درباره ما : شرکت فیلم های بسته بندی البرز، در سال ۱۳۹۳ به منظور تولید انواع فیلم های شرینک چند لایه پلی الفین تاسیس گردید و با به کارگیری دانش و تجربه چندین ساله مدیران و مهندسین خود، مراحل راه اندازی و ساخت را به سرعت پشت سر گذاشت و هم اکنون از پیشگامان تولید فیلم پلی الفین چند لایه در ایران می باشد. ما برای اطمینان بخشی به مشتریان ارزشمند خود در خصوص کیفیت محصول مان، از آخرین تکنولوژی روز دنیا و ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فیلم های بسته بندی البرز، در سال ۱۳۹۳ به منظور تولید انواع فیلم های شرینک چند لایه پلی الفین تاسیس گردید و با به کارگیری دانش و تجربه چندین ساله مدیران و مهندسین خود، مراحل راه اندازی و ساخت را به سرعت پشت سر گذاشت و هم اکنون از پیشگامان تولید فیلم پلی الفین چند لایه در ایران می باشد.
    ما برای اطمینان بخشی به مشتریان ارزشمند خود در خصوص کیفیت محصول مان، از آخرین تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد اولیه در فرآیند تولید استفاده می کنیم و فیلم تولیدی ما قبل از تحویل، مراحل کنترل کیفیت را بر اساس استانداردهای مشخصی پشت سر می گذارد. علاوه براین ما این توانایی را داریم که برای انطباق هر چه بیشتر محصول خود با خواسته های مشتریان مان، در برخی از ویژگی های محصول تغییراتی ایجاد نماییم.

    بستن
محصولات
فیلم شرینک پلی الفین(POF Shrink Film)
ماشین شرینک پک
کیسه شرینک پلی الفین
فیلم پلی الفین رنگی
باند پی وی سی شرینک ضد تقلب(PVC shrink Tamper Evident Band)