ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۶ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCVsY16dD68L-4OATpDw1zKg
  • آدرس : تهران-میدان امام حسین -خیابان مازندران-پلاک ۶۵ -واحد ۵
  • درباره ما : شرکت تیراژه فیدار ایرانیان برترین تولید کننده انواع مگنت های تبلیغاتی با بیش از دوازده سال سابقه در این زمینه می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن تیم طراحی مجرب و کارگاه تولید و چاپ اقدام به تولید بی واسطه می کند که این مورد اولاً در قیمت نهایی محصولات این شرکت مشهود است, دوماً کیفیت محصولات بسیار بالا است تا جایی که این شرکت تمامی محصولات خود را تا ۵ سال تضمین می کند. این شرکت در طول ف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تیراژه فیدار ایرانیان برترین تولید کننده انواع مگنت های تبلیغاتی با بیش از دوازده سال سابقه در این زمینه می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن تیم طراحی مجرب و کارگاه تولید و چاپ اقدام به تولید بی واسطه می کند که این مورد اولاً در قیمت نهایی محصولات این شرکت مشهود است, دوماً کیفیت محصولات بسیار بالا است تا جایی که این شرکت تمامی محصولات خود را تا ۵ سال تضمین می کند. این شرکت در طول فعالیت خود با بیش از ۱۰۰ برند مطرح ایرانی همکاری داشته است. همچنین آرشیو ۳۰۰۰+ نمونه کار ما، برگی دیگر از افتخارات این شرکت است.

    شرکت تیراژه فیدار ایرانیان به مدیریت آقای اکبر دانش در سال ۱۳۸۹/۱۲/۱۸ رسماً به این نام تأسیس شد و تحت شماره ثبت ۳۹۹۸۸۲ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۴۹۵۸۴۰ در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسمی رسید.
    تابلو نمونه کارها

    همچنین به منظور جلب هرچه بیشتر اطمینان کاربران و مشتریان محترم، وب سایت این شرکت و فروشگاه آن داراری مجوز نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت و همچنین تایید شده توسط ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی می باشد.

    بستن
محصولات
چاپخانه تیراژه
وایت برد مگنتی
کارت ویزیت مگنتی
کارت اشتراک مگنتی
تقویم مگنتی
قاب عکس مگنتی
مگنت روی خودرو
برنامه درسی مگنتی