ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ملاصدرا-پلاک ۱۷۸-طبقه اول
  • درباره ما : نظر به سرمایه‌گذاری و توسعه‌ی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع پایین دستی در کشور عزیزمان؛ ایران، استراتژی توسعه‌ی این شرکت بر اساس تولید محصولات با مواد اولیه‌ی با منشاء داخلی، فروش و البته صادرات استوار شد. چهار دهه فعالیت تولیدی این مجموعه و قریب به ۳۵ سال حضور فعال و مستمر در بازارهای منطقه، همراه با برندهای موفقی نظیر قوام، آراکس، دارکوب، مستر، ویکتوریا و ن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نظر به سرمایه‌گذاری و توسعه‌ی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع پایین دستی در کشور عزیزمان؛ ایران، استراتژی توسعه‌ی این شرکت بر اساس تولید محصولات با مواد اولیه‌ی با منشاء داخلی، فروش و البته صادرات استوار شد. چهار دهه فعالیت تولیدی این مجموعه و قریب به ۳۵ سال حضور فعال و مستمر در بازارهای منطقه، همراه با برندهای موفقی نظیر قوام، آراکس، دارکوب، مستر، ویکتوریا و نیز حمایت و رضایت همیشگی مشتریان، موجب شد تا این شرکت چندین دوره به‌عنوان صادرکننده‌ی نمونه معرفی شود.

     

    این مجموعه همواره کوشیده تا محصولات با کیفیتی را در بازارهای هدف داخلی و خارجی ارائه نماید؛ حضور درخشان و نام نیک قوام در بازارهای بین‌المللی، خصوصاً کشورهای حوزه‌ی دریای خزر و عراق، نشان‌دهنده‌ی همین استمرار و تلاش بی‌وقفه‌ی مجموعه است. در همین راستا کارخانه‌ی تولیدی دیگری در کشور ازبکستان در سال ۱۳۸۵ جهت توسعه‌ی خط تولید و پوشش بیشتر بازارهای هدف راه اندازی گردید.

    بستن