ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان سهروردی شمالی- خیابان توپچی- پلاک ۲۶- واحد ۵
  • درباره ما : در سال ۱۳۸۹، جمعی از صنعتگران صنعت شیمیایی که دارای چند دهه تجربه در تولید و تجارت مواد شیمیایی بودند، به این باور رسیدند که امکان تولید چسب پلی سولفاید به عنوان درزگیر شیشه های دو جداره در داخل کشور وجود دارد. در این راستا مراحل اولیه طرح توجیهی آغاز شد و با تلاش و پشتکار مراحل اجرائی کار با موفقیت انجام شد و در اردیبهشت سال ۱۳۹۰ اولین تولیدات وارد بازار گردید که با استقبال مصرف کنندگان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۸۹، جمعی از صنعتگران صنعت شیمیایی که دارای چند دهه تجربه در تولید و تجارت مواد شیمیایی بودند، به این باور رسیدند که امکان تولید چسب پلی سولفاید به عنوان درزگیر شیشه های دو جداره در داخل کشور وجود دارد. در این راستا مراحل اولیه طرح توجیهی آغاز شد و با تلاش و پشتکار مراحل اجرائی کار با موفقیت انجام شد و در اردیبهشت سال ۱۳۹۰ اولین تولیدات وارد بازار گردید که با استقبال مصرف کنندگان روبرو شد. هم اکنون، شرکت پژوهش پلیمر فراز به عنوان اولین تولید کننده این محصول مهم در صنعت رو به رشد شیشه های دو جداره، محصولات خود را با برندهای Tidakol ،Araz ،Sealan و BFE به واحد های تولیدی جهت مصارف ماشینی و دستی و در بسته بندی بشکه های بزرگ و کوچک و قوطی های بزرگ و کوچک ارائه می نماید.
    برای خرید چسب پلی سولفاید می توانید با تیم فروش پژوهش پلیمر فراز تماس بگیرید.

    شرکت پژوهش پلیمر فراز همواره از کلیه انتقادات و پیشنهادات مشتریان استقبال نموده و به دقت موارد مطرح شده را مورد بررسی و تحقیق قرار می دهد. امید است این خدمت صادقانه بتواند کمکی هر چند کوچک به این صنعت باشد و روز به روز این خدمت رسانی گسترش بیشتری یابد.

    یکی از افتخارات شرکت پژوهش پلیمر فراز این است که در سال ۱۳۹۰ همزمان با تولیدات این شرکت، واردات چسب پلی سولفاید از کشورهای دیگر روند نزولی خود را آغاز کرد. امید است با توسعه تولیدات روزی فرا رسد که کشور از واردات چسب پلی سولفاید بی نیاز گردد.

    بستن
محصولات
چسب پلی سولفاید سیلان
چسب پلی سولفاید تیداکل
چسب پلی سولفاید آراز