ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شیخ بهائی- ونک پارک- بلوار علیخانی- خیابان گلستان- کوی گلها
  • درباره ما : چسب، به عنوان یک محصول فناورانه (High Tech.) در انتهای زنجیره ارزش صنعت نفت در طبقه مواد پیشرفته پلیمری قرار دارد. چسبهای گرماذوب (Hot Melt Adhesives) به علت ایجاد اتصالات قدرتمند، سرعت عملکرد بالا، عدم هدر رفت و کنترل پذیری، کاهش زمان و فضای تولید، عدم آلودگی محیط و خطر آتشگیری در فرآیندها جایگاه یگانه ای داشته و در طول زمان جایگزین دیگر چسب ها (چسب های پایه آبی و حلالی) شده است. به طور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چسب، به عنوان یک محصول فناورانه (High Tech.) در انتهای زنجیره ارزش صنعت نفت در طبقه مواد پیشرفته پلیمری قرار دارد. چسبهای گرماذوب (Hot Melt Adhesives) به علت ایجاد اتصالات قدرتمند، سرعت عملکرد بالا، عدم هدر رفت و کنترل پذیری، کاهش زمان و فضای تولید، عدم آلودگی محیط و خطر آتشگیری در فرآیندها جایگاه یگانه ای داشته و در طول زمان جایگزین دیگر چسب ها (چسب های پایه آبی و حلالی) شده است. به طور مثال در طول ساخت هر خودرو به طور میانگین ۴۰ کیلوگرم چسب­های گرماذوب مصرف می شود که از حساسیت و تکنولوژی پیچیده تری نسبت کامپاندهای پلیمری به کار رفته در خودرو برخوردار است.

    موسسان شرکت الماس فن آوران گیتی که از فارغ التحصیلان رشته های مدیریت و مهندسی دانشگاه Aston انگلستان و دانشگاه های برتر ایران از جمله دانشگاه صنعتی شریف و شهید بهشتی می باشند، از سال ۱۳۹۳ فعالیت رسمی خود را در زمینه تولید چسبهای صنعتی گرماذوب با برند GitAce آغاز نموده اند.

    این شرکت توانسته است با ایجاد هسته قوی در زمینه تحقیق و توسعه، دانش فنی لازم برای تولید انواع چسبهای صنعتی گرماذوب را ایجاد نماید. کارخانه تولیدات این شرکت در شهرک صنعتی کاسپین قزوین مجهز به جدیدترین فناوری های تولید چسب با دانش فنی بومی سازی شده توسط مهندسان این شرکت می باشد.

    شرکت الماس فن آوران گیتی در مدت کوتاه فعالیت خود تا کنون توانسته است گریدهای مختلفی از چسبهای گرانولی و چسبهای حساس به فشار (زنده) را تولید نموده و پس از گذراندن مراحل تست آزمایشگاهی و همچنین تست صنعتی، اعتماد شرکتهای بزرگ در صنایع غذایی، خودرو، کاشی و سرامیک را تامین نماید. کیفیت محصولات شرکت الماس فن آوران که مبتنی بر دانش فنی بومی شده است یکی از دلایل اصلی رغبت مشتریان مطرح این حوزه به استفاده از چسبهای ما می باشد.

    واحد تحقیق و توسعه شرکت می تواند ویژگی ها و پارامترهای تخصصی چسبها را بسته به نیاز مشتریان طراحی نماید که این امکان برای چسبهای خارجی میسر نمی باشد. این موضوع یکی از مزیت های مهم شرکت الماس فن آوران گیتی برای مشتریان مختلف این صنعت است که باعث شده است مشتریان با اعتماد بالا در همکاری نزدیک با تیم تحقیق و توسعه شرکت، چسبهای تخصصی مورد نیاز خود را تامین نمایند و همیشه از پشتیبانی فنی و تحصصی شرکت الماس فن آوران در این زمینه برخوردار باشند.

    شرکت الماس فن آوران گیتی فراتر از یک شرکت تولیدی صرف با مطالعه دقیق بازار و نیازمندیهای مشتریان و اهمیت نقش چسبهای صنعتی، گستره وسیعی از خدمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا در قدم اول بتواند نیازمندیهای مشتریان را به بهترین نحو برطرف نموده و در قدم دوم بتواند کشور عزیزمان را در این خصوص به خودکفایی رسانده و با قرار گرفتن در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری گامی هرچند کوچک در رشد و توسعه کشور داشته باشد.

    ما بر این باوریم که در دنیای پیشرفته کنونی رسیدن به کالای مدرن و حصول فناوری تنها از طریق ایجاد تیم های تحقیقاتی دانش محور، برنامه ریزی و انسجام، بهره مندی از تامین کنندگان معتبر داخلی و خارجی، آزمایشگاه های تخصصی و آگاهی از نیاز مشتری حاصل می گردد. از این رو شرکت الماس فن آوران گیتی، سه اصل اساسی "کیفیت * دانش* مشتری مداری" را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

    بستن