ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- میدان ولیعصر- بعد از سینما استقلال- کوچه فرشید- پلاک ۹ -واحد ۱۰ -طبقه ۴
  • درباره ما : واحد تولیدی « حوله نازباف » درسال ۱۳۴۸ توسط مرحوم محمد حسین محمدزاده پیچاقچی با هدف تامین یکی از اساسی ترین و منحصر به فرد ترین نیازهای مصرفی و تبلیغاتی کشور در شهر تبریز تاسیس گردید. و هم اکنون با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های فراوان توانست کلیه مراحل تولید حوله را بصورتی کاملا خودکفا پیاده سازی نماید. و در حال حاضر با تولیدی نزدیک به ۲۵۰ تن در سال بخشی از نیاز کشور به این ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واحد تولیدی « حوله نازباف » درسال ۱۳۴۸ توسط مرحوم محمد حسین محمدزاده پیچاقچی با هدف تامین یکی از اساسی ترین و منحصر به فرد ترین نیازهای مصرفی و تبلیغاتی کشور در شهر تبریز تاسیس گردید.

    و هم اکنون با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های فراوان توانست کلیه مراحل تولید حوله را بصورتی کاملا خودکفا پیاده سازی نماید. و در حال حاضر با تولیدی نزدیک به ۲۵۰ تن در سال بخشی از نیاز کشور به این

    کالای مصرفی را پوشش می دهد.

    به کارگیری ماشین آلات و تکنولوژی های نوین بافندگی، رنگرزی و همچنین همکاری با متخصصان و کارشناسان این صنعت و نظارت و مدیریت مستقیم، دقیق و همه جانبه در فرآیند تولید این مجموعه را موفق به جلب رضایت مشتریان خود کرده است.

    عمده تولیدات این کارخانه شامل انواع حوله های دوروآبگیر، یک رو آبگیر (مخمل) و حوله نانو می باشد. ضمن اینکه واحد طراحی این مرکز علاوه بر طراحی انواع حوله های فروشگاهی، امکان طراحی لوگو و شعارتبلیغاتی مورد نظر متقاضیان را به شکلی دقیق و حرفه ای و متناسب با استاندارهای صنعت نساجی را نیز دارد.

    همچنین این شرکت محصولات خود را در بسته بندی های شکیل و زیبا، متناسب با نیاز مصرف کننده ارائه می دهد.

    حوله نازباف از ابتدا با هدف ارائه محصولی مرغوب قدم در راه این صنعت نهاده است و ضامن کیفیتی در خور تامل میباشد همچنین در طی سالهای فعالیت خود در جهت ارتقای کیفیت محصولات و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی از کسب دانشی به روز و استفاده از امکاناتی مدرن همواره یاری جسته است.
    کیفیت محصولات ناز باف ناشی از مواد اولیه مرغوب، تکنولوژی بافت و رنگ رزی مدرن و مدیرانی متعهد، با تجربه و دلسوز میباشد

    بستن
محصولات
حوله های فروشگاهی
حوله تن پوش بزرگسال
حوله های ابعادی با لوگو
ست های دستی و استخری
حوله تن پوش بچگانه
حوله تبلیغاتی