ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان ولیعصر-تقاطع طالقانی-پلاک ۱۵۴۵ -واحد ۱۸
  • درباره ما : شرکت حوله آلاله آذر به عنوان اولین تولید کننده حوله ­های نانو آنتی باکتریال در ایران، تولید این حوله را از سال ۱۳۹۳ آغاز نموده و تا به امروز توانسته بازارهای هدف را به خوبی پوشش دهد. این شرکت در بخش تولید حوله ­های نانو آنتی باکتریال رسالت و وظیفه خود را نوآوری و تلاش در عرصه اقتصادی برای پیشبرد اهداف ملی می­داند. شعار ما "ایده ای نو برای سلامتی شما" می­ باشد، و با توجه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت حوله آلاله آذر به عنوان اولین تولید کننده حوله ­های نانو آنتی باکتریال در ایران، تولید این حوله را از سال ۱۳۹۳ آغاز نموده و تا به امروز توانسته بازارهای هدف را به خوبی پوشش دهد.

    این شرکت در بخش تولید حوله ­های نانو آنتی باکتریال رسالت و وظیفه خود را نوآوری و تلاش در عرصه اقتصادی برای پیشبرد اهداف ملی می­داند. شعار ما "ایده ای نو برای سلامتی شما" می­ باشد، و با توجه به این نکته که در یک رابطه برنده- برنده واقعی، مشتری جایگاه والایی دارد تلاش نموده ­ایم تا بهترین کیفیت را برای مشتریانمان به ارمغان بیاوریم.

    حوله های نانوآنتی باکتریال با گذراندن آزمون ­های متعدد در راستای سلامت شما آماده عرضه توسط این مجموعه هستند. این حوله ها بیشترین کارایی را جهت جلوگیری از رشد باکتری ها دارند و هیچگونه حساسیت­ پوستی ایجاد نمی­کنند و به لطف نخ ­های نانو و دقت در فرآیند تکمیل، هیچگونه ضرری برای محیط زیست ندارند.

    بر این باوریم که به لطف حق تعالی به عنوان پیشرو در تولید حوله ­های ضد باکتری در ایران خواهیم توانست برای مردم عزیزمان بهترین­­ ها را عرضه کنیم و گامی هرچند کوچک در راستای سلامت مردم و جامعه برداریم.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
حوله دستی طرح پارمیدا
حوله حمامی نانو طرح تاش
حوله حمامی نانو طرح فلوریا
حوله حمامی نانو طرح هارمونی
حوله های هتلی
حوله های تبلیغاتی
حوله نانو