ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان – شهرک صنعتی تیران – خیابان ۲ – پلاک ۱۰
  • درباره ما : صنایـع آبـکاری ثمیـن در سال ۱۳۷۸ با تکیه بر تجارب و تخصص کادر مدیریتی خود در جهت ایجاد واحدی توانمند در زمینه ی آبکاری قطعات پلاستیکی در استان اصفهان شروع به فعالیت نمود. در سال ۱۳۸۱ در راستای افزایش قابلیت ها و ظرفیت های خود ضمن اخذ موافقت ها و مجوز های لازم از سازمان صنایع اصفهان،اقدام به ساخت کارخانه ای با زیر بنایی با بیش از ۲۰۰۰ متر مربع نمود و با استقرار در محل مذکور با توجه به نی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایـع آبـکاری ثمیـن در سال ۱۳۷۸ با تکیه بر تجارب و تخصص کادر مدیریتی خود در جهت ایجاد واحدی توانمند در زمینه ی آبکاری قطعات پلاستیکی در استان اصفهان شروع به فعالیت نمود.

    در سال ۱۳۸۱ در راستای افزایش قابلیت ها و ظرفیت های خود ضمن اخذ موافقت ها و مجوز های لازم از سازمان صنایع اصفهان،اقدام به ساخت کارخانه ای با زیر بنایی با بیش از ۲۰۰۰ متر مربع نمود و با استقرار در محل مذکور با توجه به نیاز روز افزون صنایع،تمامی تلاش خود را در راستای بومی سازی این صنعت نموده است و در این راستا خدمات و همکاری های ارزنده ای به صنایع خودرو سازی،لوازم خانگی ،لوازم بهداشتی ساختمان و… ارائه نموده است.

    در راستای ارتقا کیـفیـت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در صنعت آبکاری،صنایع آبکاری ثـمـین اقدام به بـستن قرار داد خرید و نصب خط تمام اتوماتیک آبکاری پلاستیک نمود.این خط در سالنی به مساحت تقریبی ۱۰۰۰ متر مربع نصب گردید.

    صنایع آبکاری ثمین با در اختیار داشتن:

    ۳۰۰۰ متر مربع فضای کلی کارخانه
    ۱۵۰۰ متر مربع سالن تولید
    ۵۰۰ متر مربع انبار
    ۳۰۰متر واحد اداری و فنی
    آزمایشگاه کنترل کیفیت
    خط دستی آبکاری پلاستیک
    خط تمام اتوماتیک آبکاری

    توانایی نجام انواع آبکاری بر روی انواع قطعات پلاستیک را داراست.

    این واحد به عنوان بزرگترین و مجهز ترین واحد آبکاری پلاستیک در ایران میباشد که از طرف وزارت تعاون کار و امور اجتماعی به عنوان کار آفرین نمونه در سال ۱۳۹۴ انتخاب گردید.

    بستن