ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان میرداماد- پلاک ۲۲۴
  • درباره ما : کارخانه این شرکت واقع در شهر صنعتی البرز (قزوین) در زمینی به مساحت ۱۰۰۳۴ متر مربع و تعداد ۴ سالن به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و ساختمان اداری به مساحت ۵۰۰ متر مربع تجهیز و در مهر ماه ۱۳۷۷ راه اندازی شد. درآبان ماه ۱۳۷۷ TK ۱۲۵T بعنوان اولین محصول تولید این شرکت با همکاری شرکت Hartford تایوان تولید و به بازار عرضه شد. - خطوط رنگ پودری این شرکت درآذر ماه ۱۳۷۷ با ظرفیت رنگ آمیزی ۴۵۰۰قطعه در یک ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه این شرکت واقع در شهر صنعتی البرز (قزوین) در زمینی به مساحت ۱۰۰۳۴ متر مربع و تعداد ۴ سالن به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و ساختمان اداری به مساحت ۵۰۰ متر مربع تجهیز و در مهر ماه ۱۳۷۷ راه اندازی شد.

    درآبان ماه ۱۳۷۷ TK ۱۲۵T بعنوان اولین محصول تولید این شرکت با همکاری شرکت Hartford تایوان تولید و به بازار عرضه شد.

    - خطوط رنگ پودری این شرکت درآذر ماه ۱۳۷۷ با ظرفیت رنگ آمیزی ۴۵۰۰قطعه در یک شیفت راه ندازی و به بهره برداری رسید.

    - در تاریخ ۷/۴/۱۳۷۸ کارخانه قطعه سازی این شرکت در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و در دو سالن جمعاً ۴۵۰۰ مترمربع و ساختمان اداری ۴۰۰ متر مربع راه اندازی شد.

    - مدل Hartfrd VR ۱۵۰ در تاریخ ۱۳۸۲ به تولید انبوه رسید.مدل VR۱۵۰ که ساخت شرکت Hartford تایوان می باشد، یک مدل Off road Off road بوده و مجهز به انجین ۱۵۰cc و ترمز جلو دیسک و تک کمک فنر عقب می باشد.

    جهت اخذ لیسانس شرکت سوزوکی ژاپن و تولید محصولات آن شرکت در ایران در تاریخ /۱۹۹۸/NOV/۲۱ مذاکرات با سوزوکی ژاپن آغاز و نهایتاً در تاریخ ۲۰۰۰/Oct/۱۸ لیسانس سوزوکی ژاپن دریافت شد.

    -در تاریخ فروردین ۱۳۸۷ واحد خدمات بعد از فروش بمنظور ارائه خدمات به خریداران این شرکت تشکیل گردید.

    تعداد پرسنل در سال ۱۳۹۰ ، ۱۸۰ نفر وظرفیت تولید ۵۰۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت ميباشد.

    تولید سال ۱۳۹۰ ، ۲۵۰۰۰ دستگاه.

    بستن
محصولات
هارت فورد
VR 230cc
TK 125
HartFord mini 150 Fi
TAKTAZ 135
Hartford (VR 200 cc)