ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
گروه تولیدی صنعتی شاهین موتور
  • تعداد بازدید : ۲۲۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر-نرسیده به پارک ساعی -کوچه هجدهم -پلاک ۲۵-ساختمان شاهین موتور
  • درباره ما : گروه تولیدی صنعتی شاهین موتور فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ به پشتوانه تجربه و دانش فنی حاج حسن مکاریان به عنوان یکی از بنیانگذاران صنعت موتورسیکلت و بزرگ خاندان، در زمینه تولید موتورسیکلت های کلاس ۱۲۵ سی سی و ۱۵۰ سی سی با دو برند امجد و دلتا در ایران آغاز نمود. از همان ابتدای آغاز به کار، این شرکت با اتکاء به مدیریت تخصص مدار و کارآفرین رضا مکاریان گامهای بسیار ارزنده ای در جهت ارتقاء و به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی صنعتی شاهین موتور فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ به پشتوانه تجربه و دانش فنی حاج حسن مکاریان به عنوان یکی از بنیانگذاران صنعت موتورسیکلت و بزرگ خاندان، در زمینه تولید موتورسیکلت های کلاس ۱۲۵ سی سی و ۱۵۰ سی سی با دو برند امجد و دلتا در ایران آغاز نمود. از همان ابتدای آغاز به کار، این شرکت با اتکاء به مدیریت تخصص مدار و کارآفرین رضا مکاریان گامهای بسیار ارزنده ای در جهت ارتقاء و به روز آوری این صنعت برداشت به نحوی که هم اکنون این گروه تولیدی دارای دو زیر مجموعه بزرگ تجاری و صنعتی در زمینه های عرضه قطعات و لوازم یدکی بسیار با کیفیت موتورسیکلت با برنددلتا و تولید و عرضه موتورسیکلت در کلاسهای ۱۰۰ سی سی تا ۲۵۰ سی سی در بیش از ۱۵ مدل متنوع متناسب با خواسته و نیاز مشتری و همگام با استانداردهای روز اروپایی موسوم به EEC و استاندارد های آلایندگی یورو۳ می باشد.

    گروه تولیدی صنعتی شاهین موتور در ادامه سیاست های توسعه ای خود در سال ۱۳۹۳ علیرغم تحریم های بین المللی و مخالفت غالب تولید کنندگان صاحب برند خودرویی خارجی مبنی بر ورود مستقیم به بازار ایران ، موفق به اخذ نمایندگی انحصاری تولید موتورسیکلت با برند لیفان تحت نظارت مستقیم مهندسان فنی این هولدینگ معظم گردید. از دیگر افتخارات این گروه صنعتی اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از شرکت JAS-ANZاسترالیا در راستای رشد کمی و کیفی خدمات رسانی و مشتری مداری
    می باشد.

    به کارگیری نظام های کنترل کیفی دقیق ، سیستم های مدیریت تامین و مدیریت ارتباط با مشتری به روز و شبکه قوی فروش وتوزیع محصولات با بیش از ۱۰۰ نمایندگی و عاملیت فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور که امکان ارائه خدمات برتر به مشتریان را فراهم می آورد، موجب خلق تجربه ای متمایز از برند شاهین در مقایسه با سایر رقبا گردیده است.

    در نهایت ماموریت و خط مشی گروه تولیدی صنعتی شاهین موتور به عنوان یکی از برترین و معتبر ترین برندهای کشور، استفاده از تجربه و تخصص مدیران و پرسنل مجرب ، خلاقیت و نو آوری و تکنولوژی روز در تولید و عرضه محصولات بسیار با کیفیتی است که بتواند حس قدرت و حاکمیت بر سرنوشت و زندگی را در مشتریان ایجاد نماید.

    بستن
محصولات
موتور سیکلت آلتون سی جی 125 سی سی
موتور سیکلت امجد سی دی آی 125
موتور سیکلت دلتا سی دی آی 125
موتور سیکلت دلتا سی‌آرتی 160
موتور سیکلت هاتف سی دی آی 150
موتور سیکلت لیفان کی پی اس 200