ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۴۵ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/kavirmotor
  • آدرس : تهران-خیابان شریعتی-بعد از پل همت-ابتدای پاسداران
  • درباره ما : کویرموتور به عنوان یکی از شرکت های برتر در صنعت موتورسیکلت ایران با بیش از ۵۳ سال تجربه در زمینه موتورسیکلت و با چشم انداز تغییر نگرش جامعه به موتورسیکلت و پاسخ به نیازهای مشتریان با شعار تمایز در حرکت، ضمن بهره‌گیری از کارکنان متخصص و متعهد در کشور، از جایگاه خاصی در این صنعت برخوردار است. این شرکت علیرغم بحران‌های اقتصادی و شرایط تحریم کشور، با الطاف الهی و تمهیدات مدیریتی من ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کویرموتور به عنوان یکی از شرکت های برتر در صنعت موتورسیکلت ایران با بیش از ۵۳ سال تجربه در زمینه موتورسیکلت و با چشم انداز تغییر نگرش جامعه به موتورسیکلت و پاسخ به نیازهای مشتریان با شعار تمایز در حرکت، ضمن بهره‌گیری از کارکنان متخصص و متعهد در کشور، از جایگاه خاصی در این صنعت برخوردار است. این شرکت علیرغم بحران‌های اقتصادی و شرایط تحریم کشور، با الطاف الهی و تمهیدات مدیریتی مناسب، با رویکرد توسعه نسبت به تثبیت و گسترش فعالیت تولیدی خود اقدام نموده است. شرکت کویرموتور برای عرضه بهترین موتورسیکلت‌های با کیفیت در ایران، تلاش خود را برای جایگزینی خودروهای تک و دو سرنشین در راستای سیاست کاهش ارزبری، کاهش مصرف سوخت، کاهش حجم ترافیک در کلان شهرها و آلایندگی‌های زیست‌محیطی، کاهش معضلات جای پارک خودرو و در نهایت ایجاد فرهنگ موتورسواری، با هدف پاسخگویی به نیاز مخاطبین ایرانی و تأمین خواسته اقشار مختلف جامعه در ایران به عمل آورده است.

    دستاوردهای کویرموتور:

    ● کسب مقام اول خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتری در کل کشور توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت طی پنج سال متوالی

    ● راه اندازی بیش از ۹۰ تعمیرگاه مجاز اصلی در سراسر کشور

    ● راه اندازی خط تولید باطری موتورسیکلت های برقی در ایران

    ● راه اندازی مجهزترین مرکز آموزش تعمیرگاهی کشور با همکاری شرکت ال وی ایت (Lv۸) و بتا (Beta) ایتالیا

    ● عرضه مستقیم محصول به مشتریان با هدف رضایتمندی و ایجاد پل ارتباطی بدون واسطه بین تولید‌کننده و مصرف‌کننده

    این شرکت افتخار دارد با انتقال تکنولوژی از خارج از کشور، اقدام به بومی‌سازی و تولید محصولات داخلی در ایران نماید و در راستای سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر رونق اقتصادی در ارتباط با تولید داخل، از سال ۱۳۹۴ سرمایه‌گذاری مشترک عظیمی در احداث مجهزترین کارخانه تولیدی مجهز به خط تولید نسل چهارم تکنولوژی و منحصر به فرد در منطقه خاورمیانه و آفریقا در استان اصفهان انجام دهد.

    استقبال روزافزون از موتورسیکلت، ما را بر آن داشت تا اولین موتورسیکلت ۲۵۰ سی‌سی را پس از ۳۰ سال در این کلاس در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی وارد و بستر را برای ایجاد فناوری‌های مرتبط به آن هموار نماییم.

    کویرموتور دارای متنوع‌ترین تولیدات و بزرگ‌ترین واردکنندۀ رسمی محصولات اروپایی است. راه‌اندازی دومین خط تولید انواع موتورسیکلت در شهر اصفهان به وسعت ۵ هکتار با تجهیزات مدرن و به روز، از دیگردستاوردهای شرکت کویرموتور است.

    بروز تحولات گسترده و رویکردهای نوین در عرصه صنعت موتورسیکلت، تغییرات عمده‌ای را در نگرش تولید و استفاده از این وسیله نقلیه به وجود آورده است. در این راستا و با توجه به آلودگی بسیار اندک زیست‌محیطی موتورسیکلت‌های برقی، تولید و واردات این محصولات، در دستورکار مدیران شرکت قرار گرفت. حذف‌شدن انجینی که باسوخت‌های فسیلی کار می‌کند و همچنین حذف روغن‌موتور و پمپ‌روغن از دیگر مزایای موتوسیکلت‌های برقی است. کویر موتور از سال ۱۳۹۵، انواع موتورسیکلت‌های برقی را باکاربری درون شهری وارد بازارکرد.

    ایجاد تعمیرگاه‌ و مراکز خدمات برای تمام محصولات، در چندین شهر و اعطای نمایندگی فروش و خدمات بصورت گسترده، تمایز در مقابل سایر رقبا در ایران را برای کویرموتور بدنبال داشته است. نمره بالای کویر در ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﯽ‌ﻫﺎ و همچنین در ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺷﺎﺧﺺ ﺭﺿﺎﻳﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺷﺮﻛﺖ‌ﻫﺎ از میان ۳۶ شرکت ﺩﺭ ﺳﺎﻝ۱۳۹۸ یکی دیگر از افتخارات کویر است. کسب این افتخار برای پنجمین سال متوالی نشان از استمرار در بخش‌های مختلف شرکت کویرموتور در تولید، خدمات پس از فروش و توزیع است. شرکت کویرموتور توانسته با تنوع محصولی گسترده، مشتریان زیاد با درخواست هایی با کیفیت بالا در طی ۵ سال گذشته در شرایطی از شرکت بازرسی کنترل ایران (ISQI) و تحت نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت رتبه اول را در ایران کسب نماید که جلب رضایت مشتریان، الویت مهم شرکت کویرموتور و (سازمان‌های مرتبط) بوده است. آموزش کارکنان از یک سو و رسیدگی به امور مشتریان از سوی دیگر، بطور مداوم در شرکت کویرموتور انجام می‌شود.

    در زمینه عرضه بی‌واسطه و فروش مستقیم محصول به مشتری و نمایش محصولات در شرایط محیطی استاندارد و ایجاد حق انتخاب بر اساس نوع نیاز مشتری و تقویت برندیگ، کویرموتور با ایجاد بیش از ۲۵ نمایشگاه و فروشگاه دائمی در تهران و مراکز استان‌ها و تعداد زیادی نمایندگی در شهرهای مختلف ایران، گام بلند و بی‌نظیری برداشته است.

    فعالیت ورزشی و باشگاه‌داری در زمینه موتورسواری با تیم کامل مردان و زنان، از دیگر افتخارات شرکت کویرموتور است. تیم کویر از نونهال گرفته تا رده پیشکسوتان با تمرینات مداوم و انگیزه بسیار، همیشه در بالاترین سطح بوده و مقام‌های کشوری و بین‌المللی باشگاه کویر، مؤید این سخن است.

    کویرموتور با اخذ نمایندگی‌های رسمی تعدادی از کمپانی‌های معتبر اروپایی و آسیایی مفتخر گردیده است تا نام خود را به عنوان تحول‌آفرین در تاریخچۀ صنعت موتورسیکلت در ایران به ثبت رساند.

    کویرموتور در طول فعالیت خود اقدام به اخذ نمایندگی رسمی برندهایی زیر نموده است؛

    ● کی تی ام (KTM) اتریش ● کاواساکی (Kawasaki) ژاپن ● وسپا (Vespa)، پیاجیو (Piaggio)، موندیال (Mondial)، آپریلیا (Aprilia)، لیبرتی (Liberty) ایتالیا ● بی آر پی (BRP) کانادا ● تی آر اس (TRS) اسپانیا ● دایلیم (Daelim)، هیوسانگ (Hyosung) کره جنوبی ● مگلی (Megelli) ● وی. موتور (VMoto)، ولوسیفرو (Velocifero)، سوپر سوکو (Super SOCO) چین ● کوادرو (Quadro) سویس

    و عرضه کنندۀ محصولات شرکت های معتبر فعال در زمینۀ سیالات شیمیایی، قطعات، و لوازم جانبی همچون؛

    ● موتورکس (Motorex) سوئیس ● موتول (MOTUL) فرانسه ● داینز (Dainese)، اینترفون (Interphone)، مومو دیزاین (Momo Design)، تی سی ایکس (TCX)، آیرو (Airoh)، ِی. جی. وی (AGV)، اِل وی اِیت (LV۸)، پولینی (Polini) ایتالیا ● توین ایر (Twin Air) هلند ● یو آسا (Yuasa)، یوشیمورا (Yoshimura) ژاپن ● ریس داینامیکس (Race Dynamics)، پاور ترونیک (Power Tronic) هند ● اکراپوییچ (Akrapovic) اسلوونی

    بستن