ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خلیج فارس-خیابان المهدی- خیابان جوادالائمه-توحید ۱۲
  • درباره ما : هنگامی که از محل زندگی خود دور هستید و می خواهید از ارزشمند ترین وسایل خود محافظت کنید که بابت آن خیالتان راحت باشد، گاوصندوقی که انتخاب می کنید باید ایمن باشد. مشهورترین برندی که در بازار ایران موجود میباشد،گاوصندوق ایران کاوه است که حتی اولین گزینه انتخابی مردم هنگام خرید گاوصندوق کاوه است. جالب است بدانید از سال ۱۳۰۰ در ایران و خاورمیانه گاوصندوق ایران کاوه اولین برند معتبر است که در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هنگامی که از محل زندگی خود دور هستید و می خواهید از ارزشمند ترین وسایل خود محافظت کنید که بابت آن خیالتان راحت باشد، گاوصندوقی که انتخاب می کنید باید ایمن باشد. مشهورترین برندی که در بازار ایران موجود میباشد،گاوصندوق ایران کاوه است که حتی اولین گزینه انتخابی مردم هنگام خرید گاوصندوق کاوه است.

    جالب است بدانید از سال ۱۳۰۰ در ایران و خاورمیانه گاوصندوق ایران کاوه اولین برند معتبر است که در اوایل تجهیزات اداری تولید و عرضه می‌ کردند که بعداً با تولید انواع گاوصندوق هایی که سطحی ایمنی بسیار بالایی دارند به فعالیت خود در خاورمیانه ادامه دادند.

    این روزها در جاهای زیادی همانند نهادهای دولتی و بانک‌ها بیشتر گاوصندوق ها را با برند ایران‌کاوه مشاهده می کنیم که این خود دلیلی بر کیفیت بسیار بالای این برند گاوصندوق و رضایت مشتریان می باشد که برای تولید و ساخت آن استاندارد های روز دنیا را به کار می برند که در ایران جزء پرطرفدارترین گاوصندوق شناخته شده است.

    شایان ذکر است بدانید که این گاوصندوق های زیبا و پر فروش را در طرح و مدل های گوناگون تولید و عرضه ی بازار کرده اند.

    ویژگی گاو صندوق ایران کاوه چیست؟

    برخی از ویژگی های مهم این وسیله ی پرکاربرد عبارت اند از:

    • * ویژگی مهمی که این گاوصندوق دارد این است که نشان استاندارد ایران را دارا میباشد و تمامی تست‌های ملی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
    • * یکی دیگر از ویژگی‌های بارز و مهم گاوصندوق ایران کاوه، تولید صندوق نسوز کاوه است که در بین مشاغل محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
    • * قابلیت مهمی که این گاوصندوق نسوز دارد این است که حدوداً در دمای ۴۰۰ درجه یک ساعت و در دمای ۱۰۰۰ درجه ۹۰ دقیقه بماند و آن هم بدون هیچ گونه تغییری و دلیل اصلی نسوز بودن این گاوصندوق ها این است که هنگام ساخت و تولید آن از یک لایه بتنی استفاده می‌شود و به علاوه وجود متریال بادوام در مقابل حرارت و فشار باعث شده این برند معتبر تاییدیه نسوز را توسط استاندارد ایران دریافت کند.

    یکی دیگر از تولیدات مهم و خاص برند کاوه، ساخت گاوصندوق اسلحه می‌باشد که در خاورمیانه تقریباً جزو معدود تولیدکنندگان گاوصندوق اسلحه می باشد و با کیفیت ترین و معتبرترین گاوصندوق اسلحه را عرضه و تولید می کند که برای نگهداری و محافظت ادوات نظامی از صندوق اسلحه استفاده می شود و حرارت ۸۰۰ درجه را به مدت یک ساعت تحملمی کند.

    اگر قصد خرید گاوصندوق با کیفیت با قیمت مناسب داریدگاوصندوق ایران‌کاوه بسیار مناسب است که حتی دارای آژیر ضد سرقت می باشد که آن را به گاوصندوق ضدسرقت تبدیل کرده است.

    بستن