ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان کریم خان زند- بین خردمند و ایرانشهر - ساختمان ۱۱۰ -طبقه نهم
  • درباره ما : شرکت تولیدی تاوان سیلیس ( سهامی خاص ) باهدف تامین مواد اولیه کارخانجات ریخته گری کشور با ظرفیت یک صد هزار تن در سال ۱۳۵۱ تاسیس و شروع بکار نمود و با بیش از ۳۵ سال سابقه تولید پودرهای معدنی و بهره گیری از تکنولوژی کشورهای آلمان و انگلستان و همچنین استفاده از نیروی کار آزموده داخلی همواره تلاش در برآورد نیاز واحدهای صنعتی و زیر بنائی کشور از جمله : صنایع ریخته گری فولاد و چدن ، حفاری چاهها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی تاوان سیلیس ( سهامی خاص ) باهدف تامین مواد اولیه کارخانجات ریخته گری کشور با ظرفیت یک صد هزار تن در سال ۱۳۵۱ تاسیس و شروع بکار نمود و با بیش از ۳۵ سال سابقه تولید پودرهای معدنی و بهره گیری از تکنولوژی کشورهای آلمان و انگلستان و همچنین استفاده از نیروی کار آزموده داخلی همواره تلاش در برآورد نیاز واحدهای صنعتی و زیر بنائی کشور از جمله : صنایع ریخته گری فولاد و چدن ، حفاری چاههای نفت ، صنایع نظامی ، کاشی و سرامیک ، تصفیه آب و .......... را داشته و توفیقات چشمگیری را کسب نموده و با اتکاء به تجربه و نیاز مشتریان خود ، محصولات تولیدی خودرا عرضه می نماید.

    بدیهی است یکی از روشهای نوین مدیریت ، کاهش هزینه های غیر ملموس سازمان در جهت پیشبرد اهداف کمی و کیفی می باشد . و این واحد با دارا بودن کادر مجرب مهندسی در زمینه ارائه محصولات متنوع ، استمرار و ثبات کیفیت مطلوب و بهای مناسب ، تمامی توان خود را برای حصول رضایت مشتریان بکار گرفته است و با اتکا به لطف پروردگار تامین کننده مواد اولیه گروه کثیری از صنایع زیر بنائی کشورمان میباشد .

    بستن
محصولات
انواع فرآورده های سیلیسی دانه بندی شده
ماسه پلاسند
پودر بنتونیت
پودر ذغال