ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان سهروردی شمالی- خیابان شهید قندی- پلاک ۹۱
  • درباره ما : تاریخ نگارشرکت تامین ماسه ریخته گری در سال ۱۳۵۱ به عنوان اولین تولید کننده ماسه های سیلیسی آرایش شده مهندسی با هدف تامین نیاز صنعت ریخته گری کشور توسط برادران خیامی بنیانگذاران شرکت ایران خودرو تاسیس گردید. درسال ۱۳۷۰از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده و درسال ۱۳۷۱دربورس پذیرفته شد. برخور ... تاریخ نگارشرکت تامین ماسه ریخته گری در سال ۱۳۵۱ به عنوان اولین تولید کننده ماسه های سیلیسی آرای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاریخ نگارشرکت تامین ماسه ریخته گری در سال ۱۳۵۱ به عنوان اولین تولید کننده ماسه های سیلیسی آرایش شده مهندسی با هدف تامین نیاز صنعت ریخته گری کشور توسط برادران خیامی بنیانگذاران شرکت ایران خودرو تاسیس گردید. درسال ۱۳۷۰از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده و درسال ۱۳۷۱دربورس پذیرفته شد. برخور ...

    تاریخ نگار
    شرکت تامین ماسه ریخته گری در سال ۱۳۵۱ به عنوان اولین تولید کننده ماسه های سیلیسی آرایش شده مهندسی با هدف تامین نیاز صنعت ریخته گری کشور توسط برادران خیامی بنیانگذاران شرکت ایران خودرو تاسیس گردید. درسال ۱۳۷۰از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده و درسال ۱۳۷۱دربورس پذیرفته شد.

    برخورداری از بهترین و غنی ترین معادن سیلیس کروی ایران
    این شرکت به واسطه قرارگرفتن در شهرستان فیروزکوه واقع در ۱۳۰ کیلومتری شمال شرق تهران امکان بهره برداری از بهترین و غنی ترین معادن سیلیس کروی طبیعی با وسعت ۴۰ کیلومتر مربع را دارا می باشد. قرارگیری این معادن در شهرستان فیروزکوه و در نزدیکی عمده مصرف کنندگان بازار ریخته گری بر توان رقابت شرکت افزوده است.

    محصولات متنوع؛ پوشش نیاز تمامی مصرف کنندگان
    تولیدات این شرکت بیش از ۴۷ سال پاسخگوی نیاز بسیاری از صنایع بوده است. علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیاز بازار مصرف ریخته گری با عرضه بیش از ۱۵ نوع محصول؛ این شرکت در راستای رفع نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها، صنعت کشتی سازی، لوله سازی، سد سازی، تصفیه خانه های آب شهری و صنعتی مبادرت به تولید انواع ماسه های سند بلاست، افزودنی های مورد مصرف در کارخانجات سیمان، بتن و فرآورده های جانبی آن در سایزهای مختلف مطابق با استانداردهای بین المللی DIN، ASTM و ISO نموده است.
    صادرات محصولات مختلف به کشور های آسیای میانه وحوزه خلیج فارس و همچنین افزایش بازار هدف از برنامه های توسعه صادرات این شرکت می باشد.
    بهبود مستمر
    تفکر بهبود مستمر جزء جدایی ناپذیر از نگرش یک سیستم پویاست. اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۰ و تداوم آن تا نسخه ۲۰۱۵ نشانگر تعهد و تلاش مستمر مدیریت و کارکنان ما در تضمین و بهبود کیفیت محصولات بوده و می توان از آن به عنوان یکی از دلایل موفقیت این مجموعه در رشد کمی و کیفی تولیدات داخلی و همچنین فروش محصولات در بخش صادرات خواهد بود.
    اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم
    این شرکت هم اکنون با بهره گیری از حدود ۱۵۰ نفر نیروی انسانی باتجربه در بخشهای مختلف معدن، تولید ،پشتیبانی و خدمات به طور مستقیم سهم به سزایی در امر اشتغال در منطقه ایفا میکند.
    هم اکنون در مجموعه معدن، کارخانه و دفتر مرکزی قریب به ۱۵۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار می باشند که با در نظر گرفتن سابقه نزدیک به ۵۰ سال، با افتخار می توان گفت بخش بزرگی از ساکنین شهرستان فیروزکوه نسل به نسل در مجموعه تامین ماسه مشغول به کار بوده اند.
    با در نظر گرفتن پیمانکاران حمل و بارگیری بار معدنی، بار محصول، غذا، سرویس های ایاب و ذهاب درون شهری و برون شهری، امنیت و نگهبانی و ... زنجیره از مشاغل نیز به طور غیرمستقیم هم پای کارکنان شرکت در خلق ارزش کار سهیم می باشند.
    مسئولیت اجتماعی؛ تعهد به جامعه
    شرکت تامین ماسه با برخورداری از نگرشی مسئولانه و فراتر رفتن از حداقل الزامات قانونی؛ با پایبندی به اصول اخلاقی همواره در عمل به وظایف اجتماعی خود پیش قدم بوده و علاوه بر اعلام آمادگی برای انجام وظیفه در حوزه جغرافیایی خود به دعوت مسئولان منطقه ای، در رابطه با کمک به همنوعان در مواردی مانند سیل اخیر خوزستان و گلستان، زلزله کرمانشاه و ... با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در این راستا کوشیده است.
    حرکت به سمت توسعه؛ احداث کارخانه جدید
    حضور قریب به ۵۰ سال در بازار ریخته گری و مطالعه و تحلیل مستمر بازار توسط تیم فروش و بازاریابی شرکت؛ نشان از رشد صنعت ریخته گری و افزایش تقاضای ماسه ریخته گری حتی تا دو برابر میزان تولید موجود دارد.
    شرکت تامین ماسه ریخته گری از سنوات گذشته طرح احداث کارخانه به ظرفیت ۳۲۰ هزار تن در سال را تهیه و با عزم جدی انتقال کارخانه را در دستور کار قرار داده است. امید است با حمایت و مساعدت مسئولین با مرتفع شدن موانع موجود، این مهم هرچه زودتر به ثمر بنشیند.

    شرکت تامین ماسه ریخته گری اولین تولید کنندهماسه های سیلیسی مهندسی در ایران میباشد که در مورخ ۱۳۵۱/۵/۱۵ تحت شماره ثبت ۱۵۸۷۴ تاسیس گردیده وبه سرعت تولیدات خود رابا فن آوری جدید و استاندارد های بین المللی منطبق نموده است

    بستن
محصولات
ماسه ریخته گری
ماسه ریخته گری
ماسه ریخته گری – ماسه صنعتی
پودر میکرونیزه