ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-جاده تبریز – تهران-۷۰۰ متر بالاتر از سه راهی اهر به طرف تهران-کوی وحدت-کوی هما-کفش صمد نامی
  • درباره ما : صمد نامی بنیانگذار کفش اِس اِن اِس ، در سال ۱۳۶۳ که خود جوانی پرشور و باعلاقه جهت تولید بود اهدافی را برای ایجاد یک کارخانه جوان تولیدی کفش تعریف کرد و با برند اِس اِن اِس که همان سه حرف اول کلمات انگلیسی Samad Nami Shoes (کفش صمد نامی) می باشد نامگذاری گردید. تولیدات کفش اس ان اس به کشورهای آسیای میانه، افغانستان، عراق، جمهوری آذربایجان، روسیه، کشورهای حوزه خلیج فارس، و برخی دیگر از کشو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صمد نامی بنیانگذار کفش اِس اِن اِس ، در سال ۱۳۶۳ که خود جوانی پرشور و باعلاقه جهت تولید بود اهدافی را برای ایجاد یک کارخانه جوان تولیدی کفش تعریف کرد و با برند اِس اِن اِس که همان سه حرف اول کلمات انگلیسی Samad Nami Shoes (کفش صمد نامی) می باشد نامگذاری گردید. تولیدات کفش اس ان اس به کشورهای آسیای میانه، افغانستان، عراق، جمهوری آذربایجان، روسیه، کشورهای حوزه خلیج فارس، و برخی دیگر از کشورهای اروپایی صادر می گردد. امروز دنباله همان اهداف موجب شده است که اِس اِن اِس یکی از برندهای معروف ایران و شناخته شده در سایر کشورها باشد. کفش صمد نامی دارای گواهینامه استاندارد کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از کشور سوئیس، گواهینامه پایان دوره مدیریت کیفیت از اداره کل استاندارد از تاریخ ۱۳۸۲، گواهینامه TQM از QMS مورد تائید IAF، گواهینامه سمپوزیوم برندهای مطرح کشور در سال ۱۳۹۳، و همچنین تنها تولیدی کفش در ایران که دارای گواهینامه استاندارد داک DAC از مرکز مجوز رسمی دبی است می باشد.

    مرکز مدیریتی کفش صمد نامی -اِس اِن اِس- در شهر تبریز در شمالغرب کشور ایران واقع شده است. اس ان اس با متخصصان حرفه ای کشورمان و دیگر کشورها برای تحقق ماموریت خود که همان بدست آوردن بهترین کیفیت، طراحی، و قیمت مناسب برای همه سنین دخترانه و پسرانه و تمامی سلایق می باشد همکاری می نماید. کفش های اس ان اس بر اساس مدل های روز دنیا و بر طبق اصول آرگونومی توسط متخصصین آرگونومی، جهت تولید محصولاتی ارتوپدیک و طبی و با در نظر گرفتن اصول استاندارد ملی و جهانی، طراحی می شوند.

    هدف اِس اِن اِس، ادامه راه، حمایت از میراث طرح های نوآورانه، کیفیت و قیمت مناسب می باشد؛ چه برای توسعه محصولاتی که به مشتریان در هر سطحی از کلاس اجتماعی ارائه دهد، و چه برای ایجاد فرصت های تجاری که برای اِس اِن اِس استراتژی های عالی رقابتی ارائه دهد و برای مشتریان ارزشی والا مقرر سازد. در این راه؛ اِس اِن اِس خطوط تولید قدرتمندی را برای کفش های ارتوپدیک و طبی دخترانه، پسرانه، و بچگانه برای انواع کفش شامل رسمی، روزانه و مدرسه، صندل، دمپایی، صندل-دمپایی، ورزشی، پوتین، نیم پوتین، و چکمه برای تمامی سلیقه ها بوجود آورده است.

    نام، لوگوها، و برند اس ان اس SNS (به فارسی و لاتین) و کفش صمد نامی Samad Nami Shoes (به فارسی و لاتین) ثبت شده می باشد. همچنین تمامی مدلها ثبت شده می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    بستن