ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان فردوسی شمالی - پلاک ۱۹۴
  • درباره ما : صنايع آوا چرم در سال ۱۳۷۶ با هدف خمت رساني در زمينه توليد محصولات چرمي پا به گردونه بازار چرم ايران گذاشت و در همين راه هم به موفقيت هاي بزرگي دست يافت. گروه صنعتي آوا چرم داراي بيش از دويست نوع محصول مي باشد که کليه اقلام داراي ۳ سال گارانتي و ۵ سال خدمات پس از فروش مي باشد. آوا چرم با کادر مجرب در امر فروش در طي اين سالها توانستيم جايگاه ويژه اي بين مردم و همکاران پيدا کنيم. هم اکنون ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنايع آوا چرم در سال ۱۳۷۶ با هدف خمت رساني در زمينه توليد محصولات چرمي پا به گردونه بازار چرم ايران گذاشت و در همين راه هم به موفقيت هاي بزرگي دست يافت.

    گروه صنعتي آوا چرم داراي بيش از دويست نوع محصول مي باشد که کليه اقلام داراي ۳ سال گارانتي و ۵ سال خدمات پس از فروش مي باشد.

    آوا چرم با کادر مجرب در امر فروش در طي اين سالها توانستيم جايگاه ويژه اي بين مردم و همکاران پيدا کنيم. هم اکنون ما داراي ۴ نمايندگي فعال و ۲ نمايندگي در حال راه اندازي مي باشيم.

    شـــــــرکت آوا چرم با سابقه ۱۴ ساله در طراحي و توليد هداياي نفيس چرمي با بسته بندي منحصر به فرد و متنوع تا کنون تأمين کننده هداياي صدها شرکت دولتي و خصوصي، سازمانها، سمينارها و ... بوده است .

    مجموعه مديران، استادکاران هنرمند و پرسنل شرکت آوا چرم تلاش مي نمايد تا با بهره گيري از تجربه ديرينه و تکنولوژي روزآمد، محصولات چرمي توليدي را با کيفيت جهاني، توليد و عرضه نمايد

    اين شرکت افتـخار داشته است طي ۱۴ سال با طراحي و توليد هدايـاي نفيس چرمي با بسته بندي منحصر به فرد و متنوع تا كنون تامين كننـده هدايـاي هزاران شركت دولتــي و خصوصــي، ســــازمانـــها، سميـنــار ها و ... بـوده و بــا ديـــدگــــاه اكنـون مجموعه مديـران وكاركنــان شركت آوا چرم با ميثاقهاي ذيــل در خدمت شما مي باشند.

    بستن
محصولات
کفش اسپرت چرم مردانه مدل L113
کیف اداری چرم مدل 410
کیف دستی چرم مدل 2120
کفش چرم زنانه پاشنه مدل 2815
کیف دوشی / دستی چرم A17
کفش چرم زنانه مدل b05