ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان فردوسی-خیابان پارس-کوچه جهانگیر-ساختمان یاس شرقی-واحد۲
  • درباره ما : بدون تردید کشور باستانی ایران با پیشینه چندین هزار ساله در زمینه هنر و صنعت چرم جزو کشورهای نامی و پیشرو بوده، همچنین محصولات و هدایای چرمی با داشتن ویژگی هایی همچون لوکس بودن، زیبایی، دوام و ماندگاری همواره از محبوبیت و مقبولیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار بوده است. از این رو شرکت رویال چرم با تجربه چندین ساله در طراحی و تولید محصولات چرمی و با در نظر گرفتن اصل کیفیت در استفاده از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بدون تردید کشور باستانی ایران با پیشینه چندین هزار ساله در زمینه هنر و صنعت چرم جزو کشورهای نامی و پیشرو بوده، همچنین محصولات و هدایای چرمی با داشتن ویژگی هایی همچون لوکس بودن، زیبایی، دوام و ماندگاری همواره از محبوبیت و مقبولیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار بوده است.

    از این رو شرکت رویال چرم با تجربه چندین ساله در طراحی و تولید محصولات چرمی و با در نظر گرفتن اصل کیفیت در استفاده از چرم مرغوب با فرآوری گیاهی و مواد و یراق آلات با کیفیت اقدام به عرضه محصولات و هدایای نفیس چرمی در بسته بندی های مناسب نموده است. همچنان که افتخار خدمت رسانی به شرکتهای دولتی، خصوصی، سازمانها، سمینارها را در مناسبتهای مختلف داشته ایم، امیدواریم بتوانیم نقش موثری هرچند کوچک در جهت موفقیت و جلب رضایت شما و عرصه تولید کشورمان داشته باشیم.

    بستن
محصولات
کیف زنانه چرم طبیعی
کوله پشتی چرم طبیعی
کیف اداری مدیریتی(چرم طبیعی)
فولدر کش دار
تابلو علی ولی الله(ع) تلفیقی از چرم و مس
کیف پالتویی سناتوری (چرم طبیعی)